Se om det er Winchester eller Venice?
Fra : Thomsen

Dato : 24-05-05 15:00

Hej
Kan der, på anden måde end med navnene Winchester eller Venice, stå på
Athlon 64-specifikationerne hvilke
kerner der er benyttet. Er der måske et tal eller en anden "kode" som siger
noget.
Det er ikke så ofte at de ovenstående navne bliver nævnt.

mvh
Thomsen

Fra : Steffen Stubager

Dato : 24-05-05 15:29

Hej

Du kan evt. downloade EVEREST Home Edition.
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en

Det kan jo også være en Newcastle :P

Mvh
Steffen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 24-05-05 15:54

Steffen Stubager wrote:
> Hej
>
> Du kan evt. downloade EVEREST Home Edition.
> http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en
>
> Det kan jo også være en Newcastle :P
...eller clawhammer eller san diego

AS=Clawhammer
BN=San Diego
AW=Newcastle
BP=Venice

eksempel:
ADA3000DAA4BP er en 3000+ (1.8GHz) 1.35/1.4V, Venice core

Meget rart man kan se det INDEN man køber en :)

Fra : Thomsen

Dato : 24-05-05 23:00

> [...]
>
> eksempel:
> ADA3000DAA4BP er en 3000+ (1.8GHz) 1.35/1.4V, Venice core
>
> Meget rart man kan se det INDEN man køber en :)

Ja, det må man sige
Tak for tippet, jeg vil holde øjnene åbne efter ovenstående
bogstavskombinationer.

mvh
Thomsen