Framing for blufærdighedskrænkelse? Muligt~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-05 22:53

Framing for blufærdighedskrænkelse? Muligt i DK?

Igår havde jeg ca ti besøgende, som havde læst mine udlejningsannoncer i
Berlingske og Den Blå Avis, og kl 2045 sad jeg i haven ved mit bord og og
talte med og drak en flaske hvidvin med en merkonom og socialrådgiver - et
par, der sandsynligvis bliver dem, der lejer øverste del af min villa.

Imens kommer en afrikansk pige for at se på værelserne, og jeg siger "Kom
igen senere" oplyster to betjente, der netop har besøgt mit hjem oplyst mig
, at jeg bliver sigtet for blufærdighedskrænkelse.

De oplyser, at hun er kommet tilbage senere, og jeg har vist hende
værelserne , og i enrum med hende har "vist mit lem frem". Noget der er så
utænkeligt for mig, som for det normaleste flertal af andre overvægtige ,
lykkelig gifte cand.scienter og gymnasielærere omkring 59 år.

Politiet insisterede aggressivt, at jeg løj, da jeg forklarede, at der
højst kan være sket følgende bagatel-ansats til blufærdighedskrænkelse,
nemlig at jeg ofte går uden benklæder i mit hjem, og når nogen banker på min
hoveddør, åbner jeg døren til en sprække på ti centimeter for at se hvem det
er, og siger "Et øjeblik", mens jeg rækker ud efter mine shorts der hænger
på en knage lige inden for døren.(Så kan vi indlede snakken imens, og de ser
aldrig mit lem, og de spilder ikke mere tid end nødvendigt med at vente på
at deres ærinde fx snak om tryksagsleverance, klares. Jeg har en stak "Danskeren"
under knagerækken og ofte er det sådanne , der ønskes udleveret.

Altid stiller jeg mig skævt, hvilket politiet må have bemærket, så de eller
den besøgende kun ser mit ansigt, men af mine bevægelser kan de fleste
gætte, at jeg med mine to ord undskylder, at jeg må lade dem vente, mens jeg
gør mig tækkelig. Og derefter åbner døren helt..

Den anmeldende afrikanerinde er formodentlig hoppet på nogle
en-fjer-blir-5-høns-rygter og de brovtende politifolk sagde "vi ved jo, at
du har 6 racisme-domme", og jeg måtte belære dem om forskellen mellem dom og
sigtelse - jeg har 3 domme efter §266b og måske ligeså mange sigtelser
oveni.

Politifolk i København er extremt fordomsfuldt antiracistiske, og jeg
frygter at justitsmord kan bødestraffe uskyldige mig - hvad kan jeg gøre
andet end at oplyse sandt om mine fuldt lovlige rutiner , som ovenfor i
denne mail?

Bør jeg søge at få på skrift, at Nørrebro Bibliotek har frafaldet lignende
pjat, idet et biblioteksbud gennem dørsprækken har opnået bekræftelse af
nudisme-rygter, og derfor opnåede en antiracistisk souchefs accept af to
måneders brud på bibliotekets løfte om bogudbringning og - afhentning. ???
Efter disse uforståelige to måneders udeblivelse ringede jeg til
biblioteket, hvor chef Finn Petersen var syg, og den kvindelige (og meget
antiracistiske og anti-mig) souchef oplyste, at jeg aldrig mere ville få
bøger bragt - men at grunden ville jeg få af Finn.

Da jeg fik fat i Finn næste uge, oplyste han beklagende at der var sket
fejl - OG AT DET HANDLEDE OM POSTULAT OM BLUFÆRDIGHEDSKRÆNKELSE og den
månedlige rutine er siden genoptaget

Fra samme bibliotek er spredt rygter om at jeg skulle have psykiatrisk
diagnose mere end folk flest - og det kan meget vel være via det omfattende
etniske personale på dette bibliotek, at der er sat gang i løgnagtige
rygter, så en afrikansk pige igår har sørget for at få anledning til en
misinformerende sigtelse. En gæst fra Jylland , som fornylig boede hos mig
nogle dage og ordnede min have, talte med en voksen vistnok-alkoholiker
under sin spadseretur i Nørrebro-parken 100 m fra min bolig, og denne
hævdede, at "Bo Warming er bøsse og til mindreårige" - så rygter går om
mig, og de mange løgne på googles om mig, kan af nogle mistolkes som, at der
er sandhed i diverse mistænkeliggørelse. Måske jeg bør få aflåst havelåge,
så¨risiko for indtrængende selvstægts-tæskehold lemlester mig.

Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient, gymnasielærer , Bjelkes Alle 46,
2200 N, 35861000