børn i forældrenes pas
Fra : Helle

Dato : 21-05-05 18:46

Kan man få slettet sine børn i fadrenes pas. Han har ikke
forældremyndighed.
mvh Helle

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 22-05-05 10:57

On Sat, 21 May 2005 19:45:56 +0200, "Helle" <hk.n@nakskovnet.dk>
wrote:

>Kan man få slettet sine børn i fadrenes pas. Han har ikke
>forældremyndighed.

Det ved jeg faktisk ikke om du kan, men jeg tvivler.

Men der er efterhånden ikke ret mange lande der accepterer børn
indskrevet i forældrenes pas - i stedet kræves det at børn har deres
eget pas.

Efter 1-10-2004 har det ikke været muligt at få optaget børn i
forældres pas længere.

Læs evt. mere her
http://www.politi.dk/da/borgerservice/pas/pastilboern/

Lars

--
www.tomtompoi.dk - Danmarks hyggeligste forum for navigationsfreaks.
Over 100 gratis POIer, og INGEN begrænsninger på download.

Fra : Holst

Dato : 22-05-05 15:39

Lars (ArthurDent) wrote:

> Men der er efterhånden ikke ret mange lande der accepterer børn
> indskrevet i forældrenes pas - i stedet kræves det at børn har deres
> eget pas.

Mig bekendt kan du da stadig rejse hele Europa og lidt til med et barn
indskrevet i passet.

Fra : per christoffersen

Dato : 22-05-05 15:53

"Holst" <newsmay05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Mig bekendt kan du da stadig rejse hele Europa og lidt til med et barn
> indskrevet i passet.

Det fremgår jo også af listen i Lars' indlæg.

/Per