jo jeg spiller med åbne kort
Fra : Bo Warming

Dato : 22-05-05 07:25

men håber at forlag finansierer bog, så salg kan trækkes i ørerne længe

Følgende oplæg er netop sendt til nogle interesserede - bl.a. en
medicinalfabrik-ansat Peugeotkørende biologi-cand.scient klassisk-sopran

----------------------

Jeg gider ikke længere udleje til studerende, der flytter ud efter et par
år, men går efter varigt naboskab

Desuden skal jeg nok om et par år udgive en bog på eget forlag med dyr
markedsføring

Så en lejer skal helst have så god økonomi, at salg af øverste af husets to
lejlilgheder er en realistisk mulighed - ja evt. også den nederste som jeg
dog bliver boende i til jeg dør.
-------------
Jeg skal snart afgøre om jeg vil tilslutte mig GRØNNE GÅRDE dvs lade min
mørke, tre gange fem meter baggård blive tinglyst over i stor lys
fællesbaggård for Stefans-Husumgade-BjelkesAlle kareen - (minus nogle
Jagtvej-nære baggårde)

Det lægger op til adskillelse og vedtægts-indførsel så 1+2 salen hos mig
fokuseres mod nord-øst.
2.sals-tagterassen, som jeg vil opgive adgang til, håber jeg meget snart at
få kommunens accept til

Man kan tænke sig udendørs trappe af stål opført over min indgangsdør - fra
hushjørne mod syd til nordgavl-1salsmidte med entredør der.
Så kan indendørs trappe nedlægges - og derved: badeværelse&samtalekøkken
oprettes i bedste HeltSolgt-Hammerslag stil på 1.salen hvorved den
opgraderes "talrige socialklasser"!

NB beslutning om salg af matriklens øverste 50% tages ikke første år -
ingen skal købe katten i sækken og man kender kun folk til tænderne og livet
er for kort til nabokonflikter - og mange kommer let i konflikt med
"undertegnede gammel-liberalistiske individualist".

BoWarming, cand.scient. gymnasielærer(fysik-kemi), Bjelkes Alle 46, 2200 N -
RING 35861000

Fra : Bo Warming

Dato : 22-05-05 13:16

Beklager svipser - det sku sføli kun have været sendt til udvalgte
reflektanter på lejlighed-til-leje annonce

Fra : Kim2000

Dato : 22-05-05 13:19

> Beklager svipser - det sku sføli kun have været sendt til udvalgte
> reflektanter på lejlighed-til-leje annonce

Okay, den slags kan jo ske.

mvh
Kim