Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafet resultat uge 20
Fra : Food_life

Dato : 22-05-05 10:37

Hej Beklager rodet - men sådan her er resultatet hvist nemmere at
finde:

On Thu, 19 May 2005 13:18:05 +0200, Food_life <noname@tdc.dk> wrote:

> [...]
>
>Billeder skal være taget i perioden fra offentliggørelse af emnet og
>indtil Søndag uge 20 kl. 10.00
>Billeder postet efter kl. 10 søndag deltager uden for konkurrence.
>Jeg offentliggør resultatet af stafetten søndag aften.
>
>Lidt mere om reglerne for fotostafetten kan findes her
>http://www.fotostafetten.dk/Regler.php
>
>Der kan uploades billeder til http://www.fotostafetten.dk/, egne sider
>eller andre billedsider.
>
>MVH
>
>Mogens
>

>PS.: Husk at skrive dit eget navn i stedet for "Navn" i subjectet.

Hej

Hermed resultatet fra uge 20 - jeg har ikke forstand på den store
fototeknik og må som sådan mere bedømme ud fra kan - eller kan ikke
lide (følelser):

http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-63

Hej Jesper
Jeg synes at du rammer uden for emnet og at billedet mangler den gnist
der får mig til at sige at det er et godt billede

http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-64

Kommenteres ikke; det har andre gjort - tak for det.

- <http://lnx.dk/photos/2005/0519/_p7j1252.jpg>

Hej Thomas

Et dejligt billede som får mig til at trække på smilebåndet og blive i
godt humør - hældning eller ikke - det taler til mig alligevel.

http://www.miba.auc.dk/~dghk03/foto/galleri/jordbaer.html

Hej Dennis

Jeg synes at det er spændende og modigt gjort - farverne og "rodet"
får mig til at tage afstand fra fotoet - god ide, som dog ikke helt
er lykkes.

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=147924

Hej Fif

et dejligt sommerbillede med en dejlig tæt beskæring, skarpheden
mangler nok lidt - men lækkersulten bliver man - et godt billede.

http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-69

Hej Jørgen

Også et madfoto som rammer emnet godt, men manglende dybdeskarphed
(som mit eget) gør synsindtrykket ikke er optimalt. Den tæthed du har
synes jeg er for meget.

Ud fra ovenstående objektive vurderinger vælger jeg Thomas som ugens
vinder - og dermed har du ansvaret for emnet i uge 22.