Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Redigere en AVI fil - hvordan?
Fra : Henry

Dato : 21-05-05 14:29

Har lige købt et Canon Ixus 30 digital kamera.

Har for sjov skyld optaget min først "video"-sekvens af datteren.
På et tidspunkt kvajer hun sig.

Kan jeg på en eller anden måde redigere i denne lille film.
Jeg vil gerne klippe noget væk midt i sekvensen.

Filen er en AVI fil.

Mvh.
Henry

Fra : Lars Knudsen

Dato : 21-05-05 14:33

Hej,

On Sat, 21 May 2005 15:28:50 +0200, "Henry" <henry_123aaa@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>På et tidspunkt kvajer hun sig.
>
>Kan jeg på en eller anden måde redigere i denne lille film.
>Jeg vil gerne klippe noget væk midt i sekvensen.

Hvis du har Windows XP har du et program "Windows Movie Maker" som er
gratis og fungerer helt OK til formålet.

** Lars

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-05-05 15:14

"Henry" <henry_123aaa@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> På et tidspunkt kvajer hun sig.
>
> Kan jeg på en eller anden måde redigere i denne lille film.
> Jeg vil gerne klippe noget væk midt i sekvensen.

++++++++++++++++++

Hej Henry.

Prøv også at spørg i gruppen dk.edb.videoredigering der sidder nogen som ved
rigtigt meget

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Mads

Dato : 21-05-05 15:30

wrote:

>Har lige købt et Canon Ixus 30 digital kamera.
>
>Har for sjov skyld optaget min først "video"-sekvens af datteren.
>På et tidspunkt kvajer hun sig.
>
>Kan jeg på en eller anden måde redigere i denne lille film.

Virtualdub kan gøre det og den er gratis
http://www.virtualdub.org/

Fra : Henry

Dato : 21-05-05 17:28

Tak for svarene.

Jeg har XP og vil prøve Movie Maker først, men jeg vil da også lige kigge på
Virtualdub.

Henry