Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D70s
Fra : NI

Dato : 21-05-05 12:29

Hej,
Jeg har idag købt mit første DLSR kamera, et Nikon D70s.
Det var et valg imelem Canon 350D og Nikon. Jeg beslutede mig for Nikon
da jeg fand Canon 350D alt for lille til mine hænder.
MEN det som jeg mangler ved Nikon D70s er et vertikal greb.Jeg har hørt
at på et eller andet sted på nettet kan man købe et greb til Nikon D70 fra
anden fabrikat.
ER der nogen i gruppen som kender noget til det?
mvh
Nikolas

Fra : Mogens Hansen

Dato : 21-05-05 12:38

"NI" <ni@REMOVEishoejby.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> [...]
> anden fabrikat.
> ER der nogen i gruppen som kender noget til det?

http://www.hkjenis.com/English/HOLD/hold1.htm

Jeg har _ingen_ erfaring med med.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 21-05-05 13:14

> hørt at på et eller andet sted på nettet kan man købe et greb til
> Nikon D70 fra anden fabrikat.
> ER der nogen i gruppen som kender noget til det?

Prøv at google på 'habortronics'

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : NI

Dato : 21-05-05 14:24

Hej Jan,
Jeg kikkede lige på din hjemmeside.Sikker nogle flotte billede.
Jeg har meget at lære endu.Men det kommer.(håber jeg)
Du skrev: "Prøve at google på `habortronics`." Hvad er habortronics ?
mvh
Nikolas

Fra : Jan Bøgh

Dato : 21-05-05 19:22

NI wrote:

> [...]
> Jeg har meget at lære endu.Men det kommer.(håber jeg)
> Du skrev: "Prøve at google på `habortronics`." Hvad er habortronics

Takker!
Habortronics er et firma, der fremstiller et batterigreb til D70.

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : NI

Dato : 21-05-05 15:07

Til Jan,
Jeg har fundet ud af det, det hedder HARBORTRONICS med "R" efter Ha..
Tusind tak for tippet.