"Skjulte" mails i Outlook 2003.
Fra : Henrik B.

Dato : 20-05-05 16:32

Hej.

I min Outlook 2003 har jeg to mail-konto. Den ene benyttes dog kun til
modtagelse, da der ikke kan sendes via den. Problemet er nu, at jeg åbenbart
har haft Spyware liggende (ér renset ud). Denne spyware har genereret nogle
mails, som outlook hele tiden forsøger at sende (16 stk.). Da den forsøger
at sende via den e-mail server, hvor der ikke kan sendes fra, får jeg blot
en fejlmeddelse.

Problemet er, at jeg ikke kan se disse "mails" nogen steder. Hvordan hulen
finder jeg frem til synderen og får dem slettet? Evt. hvor i reg-databasen?

På forhånd tak.

M.v.h.

Fra : Calle.

Dato : 20-05-05 21:54

Henrik B. wrote:
> [...]
>
> Problemet er, at jeg ikke kan se disse "mails" nogen steder. Hvordan
> hulen finder jeg frem til synderen og får dem slettet? Evt. hvor i
de må da ligge i din udbakke, eller er de måske allerede sendt videre til
dit AV-program som tjekker udgående post.
Jeg forstår ikke hvorfor du ikke kan sende! Prøv at indtaste det samme under
SMTP som i din anden mail, uanset om det er fra en anden udbyder end den
hvor adressen tilhører

--
Calle.