Best Value PC?
Fra : VET

Dato : 23-05-05 15:29

Hej!
Fra tidligere computerkøb ved jeg at det kræver en del tid at sætte sig godt
ind i PC markedet for at gøre den optimale handel.
Er der nogen der har et "up to date" bud på en rimelig kraftig ( Intel 4-
3,0 niveau med over norm grafikkort), "best value deskktop PC"?
Jeg vil meget gerne samle den selv, men jeg synes dog ikke det er så sjovt,
at jeg vil acceptere merpris for at samle selv.
Vh Jens.

Fra : Per

Dato : 23-05-05 17:01

"VET" <vet@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil meget gerne samle den selv, men jeg synes dog ikke det er så
> sjovt, at jeg vil acceptere merpris for at samle selv.

Ingen tvivl om at best value er når Aldi sælger deres PC´er.

Der er software med for mange mange tusinde kr og de har et hav af
tilslutninger og hurtige processorer og grafik.

Jeg tror nogen gange at det er en fejl at der er SÅ meget software med - det
er ufattetligt at de kan tjene på det. Skulle du købe software alene ville
det koste 10.000 kr eller mere!!

Så kan du vente til deres næste tilbud er det det værd - hvis du ikke gider
samle selv.

Mvh. Per!

Fra : Zulu

Dato : 23-05-05 21:40

Per wrote:

> [...]
> med - det er ufattetligt at de kan tjene på det. Skulle du købe
> software alene ville det koste 10.000 kr eller mere!!

Nu skal du huske på at den software der er med, som regel ikke er den fulde
version, men Lite udgaver og lignende, så så mange penge er der altså ikke
for... ;)

Men der skal ikke herske tvivl om at Aldi/ Medion/ TDC/ Life PC'erne er
vældigt gode til den almindelige bruger, men vil man ind og pille og
optimere lidt hist og her er der ikke noget at komme efter.

Zulu

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-05-05 10:15

VET skrev:

> Er der nogen der har et "up to date" bud på en rimelig kraftig (

Med Athlon 64 får du mest for pengene. Her er lidt af det der skal til
(en komplet PC der kan klare lidt af hvert).