LEGACY Ram ?
Fra : Kim

Dato : 22-05-05 19:58

Nogen her der kender LEGACY Ram ?
Jeg kan ikke finde en evt hjemmeside, har de egentlig en ?

Jeg har lige købt 2 stk 512Mb-DDR PC3200/400MHz
til en billig penge og fik af vide at de i performance lå lige
under Kingston, har det hold på sig ?

Mvh Kim

Fra : Rander

Dato : 23-05-05 11:46

Sun, 22 May 2005 20:58:23 +0200 brugte Kim 10 linier på at fortælle dette
til dk.edb.hardware:

>Nogen her der kender LEGACY Ram ?
>Jeg kan ikke finde en evt hjemmeside, har de egentlig en ?

Legacy er ikke et mærke i sig selv. Direkte oversat til dansk betyder det
egentlig blot "arv", men er i PC-sammenhæng blot et pænere ord for
no-name...

http://rander.dk (temporarily down!)

Landevejsrøveren kræver pengene eller livet. Kvinden tager begge dele. (Nicholas Murray Butler)