Firewire
Fra : Jimmi Jakobsen

Dato : 22-05-05 12:57

Hej jeg håber det er den rigtige gruppe.
Jeg har følgende problem.

Jeg har installeret en firewire kort i min computer med XP, computeren
finder den fint og installere den uden problemer.
I den anden ende har jeg et sony videokamera som også finder firewire
kortet, men jeg kan ikke få forbindelse mellem de to, kan det have noget at
gøre med at kameraet har 4 pins og kortet har 6? Jeg har selvfølgelig et 4/6
kabel

Mvh Jimmi

Fra : Kim

Dato : 23-05-05 08:42

On Sun, 22 May 2005 13:57:06 +0200, "Jimmi Jakobsen"
<jimmi_jakobsen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>finder den fint og installere den uden problemer.

>I den anden ende har jeg et sony videokamera som også finder firewire

Hvordan ser du det ?

>men jeg kan ikke få forbindelse mellem de to, kan det have noget at
>gøre med at kameraet har 4 pins og kortet har 6?

Nej.

>Jeg har selvfølgelig et 4/6 kabel

Som også er det rigtige.

Du har vel tændt for kameraet ?

--
Kim

Fra : Jimmi Jakobsen

Dato : 23-05-05 15:39

Kameraet viser at der er DV in på displayet og ja jeg har husket at tænde
kameraet og indstille det til play

Mvh Jimmi