686
Fra : Jan Fjeldmark

Dato : 21-05-05 18:31

Hej

Jeg overvejer at købe en brugt computer og køre Xen på den. Der er krav
om at det er en 686-klasse cpu.

Har nogen her helt check på hvilke AMD- og Intel-modeller, der opfylder
dette krav?

--
Jan Fjeldmark mailto:janf@janf.dk http://janf.dk/
Hvad du end tror du er, så er du altid meget mere.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-05-05 19:54

Jan Fjeldmark <janf@janf.dk> crashed Echelon writing

> Jeg overvejer at købe en brugt computer og køre Xen på den. Der er krav
> om at det er en 686-klasse cpu.

Pentium Pro, Pentium II, III, 4 og AMD Athlons.

VIA C3 skulle vidst osse være i686 kerne.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-05-05 22:58

Bjarke Andersen skrev:

> Pentium Pro, Pentium II, III, 4 og AMD Athlons.

Intel Celeron og AMD Duron.