PCTV Usb2, kan ikke få stationer ind?
Fra : Jan

Dato : 19-05-05 19:03

Jeg har investeret i en Pinnacle PCTV Usb2 ekstern tuner.
Den er sat til min USB2 post, og softwaren er installeret, så langt så godt.
Men jeg kan ikke får den til at gemme programmerne når den søger efter dem,
jeg kan se at den finder nogle programmer i prewiev billedet men den gemmer
dem ikke, når de kommer frem i prewiev billedet er de kun i s/h.

nogen der kender denne tuner og evt. har noget erfaring med den?

jeg kører Windows XP
1024 Ram
2000Mhz cpu
ATI Radeon 9600

jd

Fra : Jan

Dato : 19-05-05 19:46

"Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gemmer dem ikke, når de kommer frem i prewiev billedet er de kun i s/h.
>
> nogen der kender denne tuner og evt. har noget erfaring med den?

Ok, jeg installerede programmet Pinnacle Mediecenter på ny, nu finder den
programmerne, men lyden er forfærdelig, støjende og meget lav.
Er der en der har en idé om grunden til det?

jd

Fra : Jan

Dato : 23-05-05 07:31

> [...]
> gemmer dem ikke, når de kommer frem i prewiev billedet er de kun i s/h.
>
> nogen der kender denne tuner og evt. har noget erfaring med den?

hmmm, og nu forsvinder farverne efter ca.1 minut så det kun er s/h, er der
slet ingen der kender denne TVtuner?
Har forsøgt at spørge på Pinnacle's supportside flere gange, men der får man
intet svar kun en henvisning til foregående svar som intet har med mit
problem at gøre.

jd