dmg, bin og cue-filer
Fra : Niels Boegh

Dato : 23-05-05 16:40

Jeg har købt en opdatering hos Adobe, som i første omgang blev
downloaded som en dmg-fil. Den åbnede fint, men gik af andre årsager
tabt, og anden gang jeg henter den (vha. Adobe Download Manager) kommer
den hjem med tilføjelsen "bin")

Den kan jeg ikke få hul på. Jeg har prøvet med assistance fra "CueMaker"
og jeg har prøvet "Copy - bin/cue" i Toast 6, men jeg kan ikke lirke den
op.

Hvad skal jeg mon gøre?

Venlig hilsen fra Niels

Fra : Karl Antz

Dato : 23-05-05 17:09

Niels Boegh <1nboegh2@3hotmail4.com> wrote:

> [...]
>
> Den kan jeg ikke få hul på. Jeg har prøvet med assistance fra "CueMaker"
> og jeg har prøvet "Copy - bin/cue" i Toast 6, men jeg kan ikke lirke den

stuffit expander - kan d'loades frit fra
<http://www.apple.com/downloads/macosx/system_disk_utilities/stuffitexpa
nder.html>
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Niels Boegh

Dato : 23-05-05 18:17

Karl Antz wrote:

> stuffit expander - kan d'loades frit fra
> <http://www.apple.com/downloads/macosx/system_disk_utilities/stuffitexpa
> nder.html>

Nåh, ja. Det skulle jeg selvfølglig have skrevet, at jeg har prøvet.
Stuffit viser en besked, som jeg ikke kan nå at læse, og der mounter
ikke noget som helst.

Niels

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 24-05-05 18:49

Niels Boegh <1nboegh2@3hotmail4.com> wrote:

> Nåh, ja. Det skulle jeg selvfølglig have skrevet, at jeg har prøvet.
> Stuffit viser en besked, som jeg ikke kan nå at læse, og der mounter
> ikke noget som helst.

Hvordan gør du? Det plejer at løse problemet, når man ikke kan få åbnet
arkivet med Stuffit ved at klicke på filen, at starte Stuffit og så
bruge Open i File menuen.