Q: Overnatning i Prag.
Fra : Højby

Dato : 23-05-05 08:00

Konen og jeg skal en tur til Prag til september.

Hvem kender et godt og økonomisk ansvarligt overnatningssted. Enten tæt på
centrum eller tæt på lufthavnen.

Lars.

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 23-05-05 09:28

"> Hvem kender et godt og økonomisk ansvarligt overnatningssted. Enten tæt

> centrum eller tæt på lufthavnen.

Vi fandt et gammelt fængsel/kloster som lå meget centralt, pension Unitas,
http://www.unitas.cz/. Vi brugte et lokalt firma http://www.prague-spot.com/
til at finde stedet for os. De var ekstremt servicemindede og kan varmt
anbefales. Skriv, hvad du ønsker og de finder det. Det var lige så billigt
som at booke ved hotellet selv, samt at vi fik flere valgmuligheder. Se
vores hjemmeside for flere info under rejsetips.

Kennet
----
www.pernille-kennet.dk

Fra : Michael

Dato : 23-05-05 11:34

Højby wrote:
> Konen og jeg skal en tur til Prag til september.
>
> Hvem kender et godt og økonomisk ansvarligt overnatningssted. Enten tæt på
> centrum eller tæt på lufthavnen.
>
> Lars

http://www.extolinn.cz

/michael

Fra : Pedersen

Dato : 24-05-05 07:59

"Højby" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Konen og jeg skal en tur til Prag til september.
>
> Hvem kender et godt og økonomisk ansvarligt overnatningssted. Enten tæt på
> centrum eller tæt på lufthavnen.
>
> Lars.

Hej Lars

Du må ikke bookede et hotel ved lufthavnen hvis du skal være flere dag i
Prag.
det er en for lang tur at køre ind til Prag hver dag selvom det er billigt.

Kan anbefalede at du bruger dette her selskab til at komme frem og tilbage
til lugthavnen.
http://www.andel3w.dk/
Det var en lille smule dyre end at tage en rigtig Taxi, men her skal du ikke
prutte om prisen som du nogen gange skal dernede.
Det hele er ordnet hjemmefra.
De kommer så og henter dig ved lufthavnen og bringer dig tilbage når du skal
hjem.
En af chaufførerne kan dansk, og de andre kan ganske udmærket engelsk og du
får en del informationer når du kører fra lufthavnen om hvad du skal og ikke
mindst ikke skal gøre dernede.

Jeg kan samtidigt varmt anbefalede dig at læse Pernille og Kenneth
hjemmeside som er nævnt i et af de andre indlæg til dig.

God tur.

Hilsen
Tommy