Slette i GarageBand?
Fra : Erling Hansen

Dato : 23-05-05 08:22

Hvordan er det lige man sletter i Garageband? Nu har jeg prøvet mig frem
et stykke tid, og jeg har snart en pæn samling volapyk med flere
forskellige navne.
Mvh
Erling

Fra : Franz Berliner

Dato : 23-05-05 10:17

Erling Hansen wrote:
> Hvordan er det lige man sletter i Garageband? Nu har jeg prøvet mig frem
> et stykke tid, og jeg har snart en pæn samling volapyk med flere
> [...]

Hvad er det helt prcist du vil slette? Er det noget på et audiotrack? i
så fald klikker du bare på det hvorefter du trykker på slettetasten.

--
Mvh. Franz - http://www.berliner.dk

Fra : Erling Hansen

Dato : 23-05-05 10:34

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> Hvad er det helt prcist du vil slette? Er det noget på et audiotrack? i
> så fald klikker du bare på det hvorefter du trykker på slettetasten.

Det er nærmest hele filen. Altså: Min første melodi - forsøg med violin
.. o.s.v. - så jeg sletter alle spor og hele filen.
Mvh
Erling

Fra : Franz Berliner

Dato : 23-05-05 12:57

Erling Hansen wrote:

> Det er nærmest hele filen. Altså: Min første melodi - forsøg med violin
> . o.s.v. - så jeg sletter alle spor og hele filen.

Ok. Du skal finde frem til filen i Finder og trække den i papirkurven.
Hvis du ikke har valgt et specielt sted at gemme den ligger den sikkert
i mappen "musik" som du finder som genvej i venstre side af Finder
vinduet. Ellers så lav en søgning på filnavnet.

--
Mvh. Franz - http://www.berliner.dk

Fra : Erling Hansen

Dato : 23-05-05 15:47

> [...]

> i mappen "musik" som du finder som genvej i venstre side af Finder
> vinduet. Ellers så lav en søgning på filnavnet.

Hej. Ja, når man ved det, er det jo særdeles enkelt. Tusind tak for
rådet.
Mvh
Erling