'The Cult' data søges
Fra : Steen F.

Dato : 22-05-05 15:43

Nogen af jer kloge hoveder ved ved hvilken Gibson Les Paul, Billy Duffy fra
The Cult brugte til koncerten på The Marquee i London i '92? Og hvilke
pickup'er han bruger osv.? Det var den koncert der kom ud på CD i begrænset
oplag sammen med "Pure Cult" opsamlingsalbummet.
Ellers må jeg prøve at spørge på et af de The Cult-forums der findes rundt
om på nettet.

X-post dk.kultur.musik + dk.kultur.musik.produktion
Follow-up til dk.kultur.musik

--
MVH Steen

Fra : Ole Thomsen

Dato : 22-05-05 16:15

Steen F. wrote:

> [...]
> '92? Og hvilke pickup'er han bruger osv.? Det var den koncert der kom
> ud på CD i begrænset oplag sammen med "Pure Cult" opsamlingsalbummet.

Næeh, men det er en fed skive, desværre indeholder den kun halvdelen af
koncerten.

Den anden CD kunne kun bestilles via postordre, men kun indtil 30. april
1993, og det var desværre først derefter jeg opdagede det.

Har du den?

Ole Thomsen

Fra : Steen F.

Dato : 23-05-05 01:47

Ole Thomsen wrote:
> Næeh, men det er en fed skive, desværre indeholder den kun halvdelen
> af koncerten.

Jeps, deraf navnet "Part One"

> Den anden CD kunne kun bestilles via postordre, men kun indtil 30.
> april 1993, og det var desværre først derefter jeg opdagede det.
> Har du den?

Ja jeg nåede at bestille den. Det er sjovt at høre Ian's kommentar om
guitar-forstærkersystemet der crasher midt i det hele. Og det fede er, at
optagelsen kører videre. Alt er med.
Numrene er (afskrevet fra coveret): The Phoenix, Wild Flower, She Sells
Sanctuary, Full Tilt, Amplification Breakdown (ikke en sang!), Peace Dog,
Love Removal Machine, Earth Mofo og Fire Woman.
Desværre findes der ingen video fra koncerten, men jeg har set fotos, og den
aften BURDE simpelthen være blevet filmet! En stor fejl, synes jeg.

MVH Steen

Fra : Peter G.

Dato : 24-05-05 00:25

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> writes:

> Den anden CD kunne kun bestilles via postordre, men kun indtil
> 30. april 1993, og det var desværre først derefter jeg opdagede det.

Den er i fri salg da Beggar's Banquet har valgt at genoptrykke den og
sælger den fra deres hjemmeside.
Det er der nogle, der har snydt sig selv på Ebay ved ikke at vide.

http://www.beggars.com/banquet/index.htm?../artists/catalogue/cult/index.htm&0

> Har du den?

Ja.

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 24-05-05 05:51

Peter G. wrote:

> [...]
> sælger den fra deres hjemmeside.
> Det er der nogle, der har snydt sig selv på Ebay ved ikke at vide.

Tak.

Ole Thomsen