TRANCE ( TENKA)
Fra : Thomas.C

Dato : 22-05-05 05:16

Er der nogen der ved hvor man kan købe en CD ( Det behøver ikke at være i
Danmark)
der hedder
Undefined emotional frequencies,
eller en Cd der hedder Farmers Choice..

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-05-05 10:29

http://www.psyshop.com/shop/CDs/lev/lev1cd010.html

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Kim Petersen

Dato : 22-05-05 12:29

"Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> skrev i en meddelelse

> http://www.psyshop.com/shop/CDs/lev/lev1cd010.html

Den er "not available"

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-05-05 12:43

Kim Petersen wrote:
> "Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> skrev i en meddelelse

> Den er "not available"

Så kunne han prøve et forsøg på google, der kom 4.740 for Undefined
emotional frequencies. på 0,11 sekunder.

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 22-05-05 14:28

> Så kunne han prøve et forsøg på google, der kom 4.740 for Undefined
> emotional frequencies. på 0,11 sekunder.
-----
Eller også skulle han læse det svar jeg gav ham på samme spørgsmål for et
par dage siden her i gruppen..

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Kim Petersen

Dato : 22-05-05 18:09

"OlIvEr [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> -----
> Eller også skulle han læse det svar jeg gav ham på samme spørgsmål for et
> par dage siden her i gruppen..

Det var åbenbart ikke tilfredsstillende

Fra : Thomas.C

Dato : 22-05-05 19:47

Jeg har læst det svar jeg fik af dig, men det virke ikke....!!!!!
der var ikke noget med Tenka inde på dezingner soundz.,
så det var der for jeg prøvet igen her inde............

Fra : Kim Petersen

Dato : 22-05-05 22:38

"Thomas.C" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> emotional frequencies. på 0,11 sekunder.
>
> Eller også skulle han læse det svar jeg gav ham på samme spørgsmål for et

Thomas C: Du top-poster, sørg venligst for at skrive UNDER det du svarer på,
og gør det ifm. med den posting du vil svare på. Det er ikke mig der har
givet dig svaret vedr. dezigner soundz...

Fra : Thomas.C

Dato : 23-05-05 00:19