Erfaring med hotwire.com
Fra : Carl Dragert

Dato : 21-05-05 20:23

Hej
Er der nogen som har erfaring med køb at hotel-overnatninger gennem
http://hotwire.com
De kommer med nogle fordelagtige priser, men man kan ikke se selve hotellet
før man har accepteret købet
--
Hilsen Carl

Fra : Per Hansen

Dato : 22-05-05 08:08

jeg har aldrig brugt dette link, men har ofte bestilt hotel via dette link
http://www.accomline.com/

De har rimelige priser, og værelserne er pr. rum og ikke pr. person

Per

Fra : Jens Christian Mikke~

Dato : 22-05-05 08:56

"Carl Dragert" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som har erfaring med køb at hotel-overnatninger gennem
> http://hotwire.com
> De kommer med nogle fordelagtige priser, men man kan ikke se selve
> hotellet før man har accepteret købet

Jeg har brugt dem en enkelt gang med stor succes for 2 år siden, da jeg
bookede et par værelser på Embassy Suites i Fort Lauderdale for USD 49,-
stykket pr. nat. Men det var også kun fordi det udfra beskrivelsen var meget
nemt at gætte hvilket hotel, der måtte være tale om.

Der findes et forum (www.biddingfortravel.com) som diskuterer Priceline og
Hotwire priser, der kan man også finde mange gode bud på hotellernes navne.

/Jens

--
Jens Christian Mikkelsen
http://www.jcmikkelsen.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 22-05-05 17:56

Carl Dragert wrote:
> [...]
> http://hotwire.com
> De kommer med nogle fordelagtige priser, men man kan ikke se selve

Ja, jeg har lejet hotelværelser 3 gange gennem Hotwire - i alle tilfælde med
fremragende resultat. Hvis du bider mærke i hotellets faciliteter kombineret
med beliggenheden kan du ofte google dig frem til hvilket hotel, der er tale
om. Det lykkedes i 2 ud af 3 for undertegnede. 4stjernede hoteller til
spotpriser ($50-$90 + tax).
Jeg ville ikke være nervøs.

vh
Jan