S:Fortelt Isabella Siroco
Fra : sv

Dato : 20-05-05 17:07

isabella fortelt model siroco a-mål 100 specielt fortelt med vindue
afblænding godt til fastligger står som nyt telt nypris 16000kr nu 8000kr
henv tlf 58 38 10 80

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 20-05-05 18:45

"sv" <plkke2004@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> isabella fortelt model siroco a-mål 100 specielt fortelt med vindue
> afblænding godt til fastligger står som nyt telt nypris 16000kr nu
8000kr
> henv tlf 58 38 10 80

Det er da sikkert en god pris - men du skal nok læse lidt på vilkårene for
denne grupper; Den er ikke til køb og salg !

/Flemming U

Fra : sv

Dato : 20-05-05 19:31

Fra : Steen Larsen

Dato : 20-05-05 20:02

sv wrote:

> [...]

Hej sv

Gruppen heder news:dk.marked.privat.camping

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Søren

Dato : 23-05-05 10:52

> isabella fortelt model siroco a-mål 100 specielt fortelt med vindue

gad godt se den campingvogn med det a-mål

Fra : sv

Dato : 23-05-05 15:45