Crazy
Fra : Holst

Dato : 20-05-05 15:45

Hej alle!

Jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med at finde en film.

Det drejer sig om tyske Hans-Christian Schmids film "Crazy" fra 2000:

http://www.imdb.com/title/tt0215681/

som jeg meget gerne vil have. Jeg har jo søgt rundt omkring på
internettet, og jeg kan finde den i to udgaver. Den ene udgave er med en
DVD, den anden (platinum edition) har to DVD'er.

Men jeg er jo ikke meget for tysk tale og tysk tekst. Jeg vil jo rigtig
gerne have den med engelske (eller danske) undertekster. De fleste
steder, jeg finder ovenstående DVD'er, er der i bedste fald nævnt, der
er er tyske undertekster for hørehæmmede. Enkelte steder har der dog ved
platinum edition stået "diverse", hvilket jo ikke er så informativt.

Hvordan finder jeg ud af, om der er engelske tekster på denne DVD, og
hvis ikke, kan jeg så andetsteds finde en udgivelse med engelske
undertekster?