Lesbos
Fra : Hanne

Dato : 20-05-05 07:57

Hej
Vi er nogle stykker der overvejer en tur til Lesbos nærmere betegnet
Molivos. Det ser ud, som om busturen fra lufthavnen til Molivos er temmelig
lang - knap 2 timer. Ikke alle er lige begejstrede for sådan en køretur
(køresyge osv.) Så mit spørgsmål går på, om det virkelig tager så lang tid
at køre turen (mig bekendt er der ca. 60-65 km).

mvh
Hanne

Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 20-05-05 08:22

Hej Hanne
Ja, det kan godt passe at det tager 2 timer. Men det føles ikke sådan. Der
er et par bjerge som I skal igennem for at komme til Molivos.
I de 2 timer er der jo også i beregnet stop, hvor I kan strejke benene.
Men jeg vil bare sige at Molivos er det hele værd.
kh Annika

Fra : Hanne

Dato : 20-05-05 08:37

Mange tak for svaret. Jeg var ikke klar over, at der var et stop undervejs,
det hjælper jo lidt på det.

mvh
Hanne

Fra : Ole

Dato : 21-05-05 14:27

Hanne skrev:
> [...]
> (køresyge osv.) Så mit spørgsmål går på, om det virkelig tager så lang tid
> at køre turen (mig bekendt er der ca. 60-65 km).

Hej
Først god tur, og så må I regne med at der ikke er motorveje, men til
gengæld små og større byer man skal igennem fra lufthavnen, og så er der
serpentinerveje. Men selv jeg, der kunne tænkes at få køresyge, mærkede
noget til dette på grund af den smukke natur og udsigt.
mvh Ole

Fra : Hanne

Dato : 22-05-05 08:50

Hej
[...]

Hehe, jeg vidste nu godt, at der ikke ligefrem er motorveje. Men tak for dit
svar - det har allerede hjulpet på kvalmen!

mvh
Hanne