Statistik modul i php - kommasepareret dat~
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 20-05-05 01:19

Hej gruppe!

Jeg har en temperatur enhed med plads til 4 følere, enheden logger data ned
til en txt fil hver 30 sec. i 24 timer, herefter opretter den en ny logfil
og begynder forfra -her er et eks.:

2005,138,00,00,00,25.06,,,
2005,138,00,00,30,25.12,,,
2005,138,00,01,00,25.12,,,

Temp eheden i dette eks. har kun en føler på. Tallet 2005 er årstallet, 138
er dagen på året, 00,00 er midnat ,00 er sekundet ,25.06 er temperaturen ,,,
viser at der ikke er følere på det tre andre temp. indgange.

Mit spørgsmå er: findes der et færdig Php statistik modul der ville kunne
vise disse 4 temperaturer som en 24 timers kurve evt. i 4 forskellige farver
som en funktion af tiden/temperaturen?

PS. Jeg er ikke verdensmester i php

Allan S. Kristiansen

http://www.emme.dk/hvader.html vil du vide hvad en Weblog er?
http://www.hullet-valby.dk/allan-2.php Hvis du vil vide hvor koldt mit øl er

Fra : Kasper Garnaes

Dato : 20-05-05 06:26

Allan S. Kristiansen <ask@ask-service.dk> wrote:

> [...]
> kunne vise disse 4 temperaturer som en 24 timers kurve evt. i 4
> forskellige farver som en funktion af tiden/temperaturen?

Prøv at se på JpGraph (http://www.aditus.nu/jpgraph/index.php) - du kommer
måske til at skulle rode lidt med det format dine data ligger i, men det kan
i hvert tilfælde lave grafer :).

--
Med venlig hilsen / Regards
Kasper Garnæs

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 20-05-05 06:28

"Kasper Garnaes" <kasper.garnaes@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> måske til at skulle rode lidt med det format dine data ligger i, men det

Takker for det hurtige svar kikker på det med det samme
mvh
allan