De Nattergale
Fra : Mafuka

Dato : 19-05-05 19:32

De Nattergales plader Nu Griber Det Godt Nok Om Sig og Vi Må Da Håbe Det
Bliver Bedre I Morgen står ikke til at opdrive på diverse cd-sælgende
websites jeg har kigget på.(bla.CD-Skiven og Rillen)

Kan nogen guide mig til et sted hvor disse cd's stadig kan købes,eller er de
simpelthen "udgået",som jeg har hørt?

Mafuka
DepOfNoWatImZayin

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-05-05 22:45

"Mafuka" <slet@slet.dk> wrote in message
> [...]
> websites jeg har kigget på.(bla.CD-Skiven og Rillen)
>
> Kan nogen guide mig til et sted hvor disse cd's stadig kan købes,eller er

http://www.moby-disc.dk/medier.aspx?funktion=16&id_kunstner=1944

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Mafuka

Dato : 21-05-05 18:58

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse
> "Mafuka" <slet@slet.dk> wrote in message

> de

> http://www.moby-disc.dk/medier.aspx?funktion=16&id_kunstner=1944
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

Hey Aragorn
De to plader kan jeg ikke finde der.
De andre plader kan findes overalt,plus The Julekalender og CVC.
It's weird.

Venlighilsen Mafuka
DepOfNoWatImZayin

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 21-05-05 20:13

"Mafuka" <slet@slet> wrote in message
-klip-

> Hey Aragorn
> De to plader kan jeg ikke finde der.
> De andre plader kan findes overalt,plus The Julekalender og CVC.
> [...]

Hep, my bad, jeg havde overset at de ikke var der - undskyld!
Det burde kunne lære mig at poste når jeg har for meget fart på.
Jeg kan desværre ikke finde dem du efterlyser, så prøv at spørge dit lokale
bibliotek.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Mafuka

Dato : 21-05-05 21:37

> "Mafuka" <slet@slet> wrote in message
> -klip-

> Hep, my bad, jeg havde overset at de ikke var der - undskyld!
> Det burde kunne lære mig at poste når jeg har for meget fart på.

Sådan ser jeg ikke på det.Ingen undskyldning nødvendig.

Ja,det ender det nok med.
Taxka du have.:)

venlig hilsen
Mafuka