Største Mac-installaion
Fra : Torben Frandsen

Dato : 19-05-05 09:46

Hejsa

Er der nogen der ved hvilket firma der i dag har den største
Mac-installation? Jeg tænker på antal servere, workstations og hele dynen.

Det forekommer mig at det indtil for et par år siden var KPMG, men så
skiftede de angiveligt til pc'er over hele linjen.

Torben
--
"Genghis Khan," he said, "you are a wanker; you are a tosspot; you are a
very tiny piece of turd. Thank you."

Fra : Peter Kiil

Dato : 19-05-05 14:31

Torben Frandsen - frandsen@ret.s?.privat.tele.dk on 19/05/05 10:46 wrote:

> [...]
>
> Det forekommer mig at det indtil for et par år siden var KPMG, men så
> skiftede de angiveligt til pc'er over hele linjen.

Formodentlig TDC Forlag. De har adskillige hundrede...
--
/peter

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 19-05-05 14:39

Nå, du mener i Danmark
Muligvis Dansk Røde Kors, men andre bud skal være velkomne.

Fra : Torben Frandsen

Dato : 19-05-05 15:38

Jens Rasmussen wrote:
> Nå, du mener i Danmark

Øh nej, der smuttede vist et ord i farten. Jeg mente i verden (eller hele
solsystemet for den sags skyld )

Torben

Fra : Zaphod B

Dato : 19-05-05 16:51

Torben Frandsen <frandsen@ret.sÂ.privat.tele.dk> wrote:

> Øh nej, der smuttede vist et ord i farten. Jeg mente i verden (eller hele
> solsystemet for den sags skyld )

Jeg tror Universistet i Oslo er Norges største, i alle fall. Ca 800
maskiner med Mac OS X registrert på nettet og satt opp etter
Universitets regler for Mac OS X - eksklusive studentenes diverse
bærbare og evt. hjemmemaskiner. Men det er jo ikke "business".
--
/Z
Remove NOT..INVALID to email

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 19-05-05 15:06

no@way.dk (Jens Rasmussen) writes:

> Nå, du mener i Danmark
> Muligvis Dansk Røde Kors, men andre bud skal være velkomne.

Den amerikanske Apple hjemmeside har
http://www.apple.com/business/profiles/

Der findes ikke rigtigt noget tilsvarende på den danske side. Faktisk
er der slet ikke rigtigt andet end et par "solstråle" historier om
små/mindre firmaer, og mange af disse historier er fra 2001.

Hvis man tager KFX og MidCap+ aktieindeksene, hvor mange af de firmaer
har så Mac som deres primære platform? Nok desværre ikke flere end at
de kan tælles på en enkelt hånd.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-05-05 22:21

> [...]

> Er der nogen der ved hvilket firma der i dag har den største
> Mac-installation? Jeg tænker på antal servere, workstations og hele dynen.

Børsen måske ? ... eller Bruun Rasmussen ... de er begge store mac huse,
men hvormange de har i drift ved jeg ikke...

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Isak Lyberth

Dato : 20-05-05 12:47

University of Illinois har sat et cluster op af en hel masse mac XServe,
640 stk faktisk.
Så de er en af de store.
Jeg mener også at Pixar kører mac udelukkende i deres animations park,
efter at Steve Jobs kom ind i billedet hos dem, ved dog ikke hvor mange
computere de har.

Hilsen

Isak