HJÆLP METAL-DOKUMENTAR PÅ DR2 I AFTEN, MEN~
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 18-05-05 21:14

HVAD GØR JEG??!!! GRRRRRRÅÅÅÅÅDDDDD

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-05-05 21:16

Søren Kjeldsen wrote:
> HVAD GØR JEG??!!! GRRRRRRÅÅÅÅÅDDDDD

Glæder dig over du ikke opdagede det, da det blev sendt første gang i
fredags, så du kun skal ærgre dig en gang? ;)

Fra : Jesper

Dato : 18-05-05 21:34

"Robert Eriksen" <ROEblåbærgrød@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Glæder dig over du ikke opdagede det, da det blev sendt første gang i
> fredags, så du kun skal ærgre dig en gang? ;)

ROFL

Jesper

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 18-05-05 21:53

> ROFL

gggrrrrrrrrrrrr

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 18-05-05 21:54

> gggrrrrrrrrrrrr

Giv mig da i det mindste et lille referat af dokumentaren plz?

Fra : Brian

Dato : 18-05-05 22:22

Hejsa!

Søren Kjeldsen skrev:

> Giv mig da i det mindste et lille referat af dokumentaren plz?

Jeg skal da gerne optage det og smide det på en DVD, hvis det kan bruges ?

/Brian

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 18-05-05 22:31

> Jeg skal da gerne optage det og smide det på en DVD, hvis det kan bruges ?

Nej, det skal du ikke bare for min skyld men ellers mange tak. Sådan nogle
DVD-skiver er sguda dyre...

Fra : Brian

Dato : 19-05-05 09:39

Hejsa!

Søren Kjeldsen skrev:

> Nej, det skal du ikke bare for min skyld men ellers mange tak. Sådan
> nogle DVD-skiver er sguda dyre...

Well... hvis alt andet går galt, skal jeg gerne sende dig en kopi gratis -

dyre er de skiver heller ikke

/Brian

Fra : Dopedog

Dato : 19-05-05 11:30

> Nej, det skal du ikke bare for min skyld men ellers mange tak. Sådan nogle
> DVD-skiver er sguda dyre...

Ja 2.50 kr er sku mange penge nu om dage ....

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-05 22:12

> HVAD GØR JEG??!!! GRRRRRRÅÅÅÅÅDDDDD

Kan du ikke få nogle venner eller noget familie, der har DR2, til at optage
dokumentaren for dig?

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 18-05-05 22:23

> Kan du ikke få nogle venner eller noget familie, der har DR2, til at
> optage dokumentaren for dig?

Desværre... Dem jeg kender, som har parabol har ikke deres video sat til
parabolen.... Oh well... Det har været en skod-dag anyways... Er der ikke et
dk.kultur.trøst-mig-forum? :-Æ

Fra : Steen F.

Dato : 18-05-05 22:23

Søren Kjeldsen wrote:
> HVAD GØR JEG??!!! GRRRRRRÅÅÅÅÅDDDDD

Jeg optager det digitalt, så jeg kan sende det til dig hvis du vil. Eller du
kan downlade det senere.

/Steen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 18-05-05 22:31

> Jeg optager det digitalt, så jeg kan sende det til dig hvis du vil. Eller
> du kan downlade det senere.

Det vil jeg da gerne, men ved ikke helt hvordan sådan noget foregår...
Emailen er i hvert fald her:
lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS

Fra : Jake

Dato : 21-05-05 06:52

Jeg vil også gerne have fingre i den, da mit band var med :)

Send relevant info til min email, men husk at fjerne 9-tallene.

Mvh Jake

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 21-05-05 09:33

> Jeg vil også gerne have fingre i den, da mit band var med :)
>
> Send relevant info til min email, men husk at fjerne 9-tallene.

Uha! Hvilket band er det?

Fra : Jake

Dato : 21-05-05 11:15

Tr3ple-P - en upcommer ;)

- Jake

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 21-05-05 11:32

> Tr3ple-P - en upcommer ;)

Jer kender jeg sgu godt. Med "mendacity", "no exit" og sådan nogle ikke?
Det er sgu fedt...

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 22-05-05 12:51

> Jeg optager det digitalt, så jeg kan sende det til dig hvis du vil. Eller
> du kan downlade det senere.

Hvaaa... Poster du det på dk.binaer.musik?

Fra : Steen F.

Dato : 22-05-05 15:18

Søren Kjeldsen wrote:
> Hvaaa... Poster du det på dk.binaer.musik?

Ja, jeg lægger det nok op i aften når jeg får tid. Ved ikke helt hvor meget
det komemr til at fylde endnu. Skal jo helst være af en tålelig kvalitet.

/Steen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 22-05-05 15:25

> Ja, jeg lægger det nok op i aften når jeg får tid. Ved ikke helt hvor
> meget det komemr til at fylde endnu. Skal jo helst være af en tålelig
> kvalitet.

OK... Skulle bare lige vide om, der skulle "abonneres"
Mange tak igen...

Fra : Steen F.

Dato : 23-05-05 01:40

Søren Kjeldsen wrote:
> OK... Skulle bare lige vide om, der skulle "abonneres"
> Mange tak igen...

Jah det blev så ik lige i aften at jeg fik det gjort. Sengetid nu!
Men jeg smider det op i dk.binaer.musik mandag.

/Steen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 23-05-05 17:35

> Jah det blev så ik lige i aften at jeg fik det gjort. Sengetid nu!
> Men jeg smider det op i dk.binaer.musik mandag.

Buhuuu.... Jeg kan ikke finde ud af det... Hvad skal jeg dog gøre for at
hente filen?

Fra : Steen F.

Dato : 23-05-05 19:20

Søren Kjeldsen wrote:
> Buhuuu.... Jeg kan ikke finde ud af det... Hvad skal jeg dog gøre for
> at hente filen?

Min fejl... jeg kan ikke få den sendt. Tror den fylder for meget desværre.
Har du MSN Messenger? Så kan vi prøve der.

MVH Steen

Fra : René Hvid

Dato : 23-05-05 21:08

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Min fejl... jeg kan ikke få den sendt. Tror den fylder for meget desværre.
> Har du MSN Messenger? Så kan vi prøve der.
>
> MVH Steen

Jeg vil også meget gerne have en kopi, hvis det er muligt. og jeg har
messenger

--
Rene Hvid
Alias "Benneweis"

Fra : Steen F.

Dato : 24-05-05 14:59

René Hvid wrote:
> Jeg vil også meget gerne have en kopi, hvis det er muligt. og jeg har
> messenger

Ok, hvad er din mail addy?

Fra : René Hvid

Dato : 24-05-05 17:57

> Ok, hvad er din mail addy?

Hej min adresse kan ses nedenfor.

René Hvid Pedersen
Email: benneweis@stofanet.dk
Mob: 61419143

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 23-05-05 21:36

> Min fejl... jeg kan ikke få den sendt. Tror den fylder for meget desværre.
> Har du MSN Messenger? Så kan vi prøve der.

Ja... Du kan give mig din email-addresse eller du kan få min.
lordseverinus@hotmail.comFJERNDETTE

Fra : Steen F.

Dato : 24-05-05 14:58

Søren Kjeldsen wrote:
> Ja... Du kan give mig din email-addresse eller du kan få min.
> lordseverinus@hotmail.comFJERNDETTE

Du er tilføjet

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 24-05-05 17:52

> Du er tilføjet

Min mindre computer-kloge bror, har benyttet min msn, mens jeg har arbejdet,
så ved ikke om du har sendt en invitation... Hvis du har vil jeg gerne bede
om du prøver igen... Tror nemlig han er kommet til at afslå den så

Fra : Steen F.

Dato : 24-05-05 18:09

Jeg kan ikke add'e dig igen. Prøv at tilføj mig: steenkolding@hotmail.com

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 24-05-05 18:28

> Jeg kan ikke add'e dig igen. Prøv at tilføj mig: steenkolding@hotmail.com

Ikke nødvendigt... Din invitation kom lige pludseligt.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 23-05-05 22:08

Smid det op via bittorrent, det er ret nemt på f.eks. www.thepiratebay.org

så smider du bare et link til torrenten herinde, så kan folk hente det
som de nu lyster

Fra : Steen F.

Dato : 24-05-05 14:49

Esben von Buchwald wrote:
> Smid det op via bittorrent, det er ret nemt på f.eks.
> www.thepiratebay.org så smider du bare et link til torrenten herinde, så
> kan folk hente det
> som de nu lyster

Hvordan fungerer det? Hvad er en .torrent fil? Hvordan uploader man?

MVH Steen

Fra : Q

Dato : 18-05-05 22:35

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> HVAD GØR JEG??!!! GRRRRRRÅÅÅÅÅDDDDD

Hvis det er Niels Arden Oplevs " Headbang I hovedlandet" kan den lånes på
VHS på biblioteket.. Den blev indspillet en gang midt i 90erne..

/peter

Fra : Dopedog

Dato : 19-05-05 11:29

> HVAD GØR JEG??!!! GRRRRRRÅÅÅÅÅDDDDD

Har din caps lock sat sig fast eller hvad ?

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 19-05-05 11:48

> Har din caps lock sat sig fast eller hvad ?

Åbenbart