Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Uploade billeder
Fra : Erling Hansen

Dato : 18-05-05 19:47

Hej.
Hvordan er det nu lige man gør, når man vil lægge et billede ud til
gruppen? Enten til en af 'konkurrencerne', eller bare til at kigge på?
Mvh
Erling

Fra : Brizz

Dato : 18-05-05 19:57

> Hvordan er det nu lige man gør, når man vil lægge et billede ud til
> gruppen? Enten til en af 'konkurrencerne', eller bare til at kigge på?

Til konkurrencerne ved jeg ikke. Men til at kigge på kan du fx bruge
www.fotokritik.dk der er også andre der evt kommenterer dem. Ellers hvis du
selv har et domæne kan du meget nemt sætte et galleri op www.minigal.dk
Se et eksempel på hvordan det kan gøres på mit site fx

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Erling Hansen

Dato : 18-05-05 22:14

Brizz <rendmig@iroven.dk> wrote:

> [...]
> selv har et domæne kan du meget nemt sætte et galleri op www.minigal.dk
> Se et eksempel på hvordan det kan gøres på mit site fx

Tak for anvisningen. Nu har jeg prøvet at lægge et enkelt billede ind.
www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=147329
Det var meget sjovt. Nu prøver jeg at gøre opmærksom på det i et
selvstændigt indlæg.
Tak for hjælpen.
Mvh
Erling