Tallerkenholdere
Fra : jones_net

Dato : 18-05-05 09:18

Hejsa

Jeg har spurgt efter tallerkenholdere i dk.fritid.hus-og-have, da jeg
mangler disse til mit nye køkken.
Jeg kan købe dem ved Vordingborg Køkkenet, hvor de koster ca. 500,-
stykket!. Det er noget mere end jeg havde regnet med, da det kun er
formstøbt plastik med en lille låsemekanisme i!

Nu har jeg så fundet ud af, at campister måske bruger tallerkenholdere når
vognen er spændt efter bilen, så derfor spørger jeg nu jer:
Ved I hvor jeg kan få tallerkenholdere til en fornuftig pris?

Dem jeg kan få ved Vordingborg ser sådan ud:
http://www.wohnen-mit-stil.de/images/tellerhalter.jpg
Jeg har fundet nogle i Tyskland, som ser sådan ud:
http://www.caravan-gode.de/shop/shopbilder/605_tellerhalter.jpg, som kun
koster ca. 120,- stykket!
Hvor kan jeg finde disse eller noget lign. i Danmark? Er det hos dem lokale
campingvognspusher, eller er det ikke en normal vare?

/J

Fra : Jette Mogensen

Dato : 18-05-05 09:50

"jones_net" <jones_netng@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvor kan jeg finde disse eller noget lign. i Danmark? Er det hos dem
> lokale campingvognspusher, eller er det ikke en normal vare?

Jeg har set dem hos Neergård camping i Hedehusene

mvh Jette

Fra : jones_net

Dato : 18-05-05 10:54

"Jette Mogensen" <jette.mogensen@get2net.dk> wrote in message

> "jones_net" <jones_netng@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har set dem hos Neergård camping i Hedehusene
>
> mvh Jette

Kanon - så har jeg også fundet dem på Nettet til 199,- stykket

Googlede på "Neergård camping"
på Neergård campings hjemmeside er der link til camper.dk, som har hvad jeg
søger

Mange tak

/J

Fra : Tournesol

Dato : 18-05-05 11:02

Hejsa

Måske er det sådan noget her du kan bruge
http://butik.hks-camping.dk/advanced_search_result.php?keywords=tallerken+holder

http://www.in-forma.dk/pjwebshop/index.php?item=842

http://www.billigcamping.dk/shop/default.asp

De er godt nok ikke mangen til den du linker til

Knus Henriette.

Fra : jones_net

Dato : 18-05-05 12:46

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Måske er det sådan noget her du kan bruge
> http://butik.hks-camping.dk/advanced_search_result.php?keywords=tallerken+holder
>
> http://www.in-forma.dk/pjwebshop/index.php?item=842

De 2 ovenstående kan vi desværre ikke bruge, da der ikke er sider på hele
vejen rundt i skuffen - der er metalstænger, så der er ikke noget, som det
kan skrues fast på

> http://www.billigcamping.dk/shop/default.asp

De dér skabsstænger, hvordan holdes de i spænd ud mod siderne? Kan de bruges
som rumopdele i alm. køkkenbordsskuffer, som har sider hele vejen rundt?

> De er godt nok ikke mangen til den du linker til

Det gør absolut ikke noget, for jeg har aldrig haft brug for en
tallerkenholder før, så jeg ved ikke hvad der findes af smarte ting

/J