Plankebøf i nærheden af Tycho-planetariet ~
Fra : Tim Hoffmann

Dato : 18-05-05 08:30

Hejsa

Jeg har nu kendt min dejlige kone i 8 år på søndag. Og vil i den
forbindelse invitere hende i byen. Vi skal ind og se en film i
planetariet, og da hun elsker plankebøf, er det da det vi skal have at
spise.. Men hvor finder jeg et sted i nærheden af planetariet, der
servere plankebøf ?

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt videre med min mission ?

Mvh
Tim Hoffmann

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 18-05-05 21:21

Tim Hoffmann wrote:

>Men hvor finder jeg et sted i nærheden af planetariet, der
> servere plankebøf ?

Et bud kunne være Fridas bodega, der ligger lige over for på Gl. Kongevej -
de laver både engelsk bøf med det hele og stegt kalvelever og sådan, så der
burde være en chance. Men plankebøf er jo ikke så "moderne" for tiden, så
det er nok primært de meget traditionelle steder, der har det.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 18-05-05 21:33

"Tim Hoffmann" <news@hoffmann-datasletdette.dk> wrote in message
> planetariet, og da hun elsker plankebøf, er det da det vi skal have at
> spise.. Men hvor finder jeg et sted i nærheden af planetariet, der
> servere plankebøf ?

Hm, det eneste sted jeg kender der altid serverer plankebøf er Puk ved
Vandkunsten, det tager måske 15 min at gå derfra?

Sandra

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 19-05-05 07:47

Hej Sandra

>Hm, det eneste sted jeg kender der altid serverer plankebøf er Puk ved
>Vandkunsten, det tager måske 15 min at gå derfra?
Super! . Det prøver vi.

Tak for hjælpen

Mvh
Lene og Tim - Som elsker plankebøf