Unge mennesker på ferie.
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 17-05-05 16:44

Hvad vil i anbefalde til 2 ungkale, helst i Danmark?

Gerne med aktiviteter, god strand, damer, fester, osv...

"lykken" er ikke aktuel, men noget i den dur.

Gerne ferie hus, eller sommerhus, evt. camping.

Pris: MAX 4000 kr. for en uge (uge 28).

Håber i har nogen gode forslag

--

/Kenneth K

Fra : Martin

Dato : 17-05-05 17:55

Hej

Jeg tror I skal satse på Løkken - det er det tætteste på Ibiza, Kos & co jeg
kan komme på i DK. Jeg kender ikke andre steder.

Martin

Fra : Michael Vittrup

Dato : 17-05-05 18:32

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 17-05-05 19:55

> Blokhus?
>
> // Michael

Hmm... det var jo en mulighed. Er der også mange unge mennesker der? Hvor
vil du anbefalde vi kan bo?

Fra : Michael Vittrup

Dato : 17-05-05 20:36

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 17-05-05 19:55

"Martin" <@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg tror I skal satse på Løkken -

Som tidligere nævnt er Løkken ikke aktuel

--

/Kenneth K

Fra : Eva

Dato : 17-05-05 20:42

Marielyst kan anbefales - men hvor unge taler vi om?? Teenager eller
drengerøve i 30'erne??. Der er en stor campingplads, hvor der bor en masse
unge, men også masser af sommerhuse i området. Der var i hvert fald godt
gang i den for nogle år tilbage...

Fra : tina hedeman

Dato : 18-05-05 16:41

Hej Kenneth

Jeg vil måske prøve kollund eller rømø, der var min kæreste og hans venner
tit nede, da de var unge og singler.-)
Ellers håber jeg I får en god tur og masse af sol og bajere.
hilsen Tina

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 18-05-05 20:19

--

/Kenneth K

"tina hedeman" <th@daf-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tit nede, da de var unge og singler.-)
> Ellers håber jeg I får en god tur og masse af sol og bajere.

Det må vi lige prøve at kigge på, har hørt mange nævne rømø, men det virker
bare så "tamt", men måske en anden stemning derovre.

Jo tak, bajaerene bliver ikke noget problem

KK

Fra : rasmus1999

Dato : 30-05-05 14:25

Ellers kunne jeg varmt anbefale at I lejede mit sommerhus i en uge, det
ligger 15km fra Aalborg og det er en kanon by at feste i om sommeren -
ren Kos stil :)

Derud over er der kort til strand og vand, Løkken og Blokhus og en tur
langs Limfjorden om sommeren er ikke sådan at kimse af heller..

http://www.kandu.dk/