Euro
Fra : René Løweneck

Dato : 17-05-05 10:17

Hej !

Kan man bruge en Euro fra f.eks. Tyskland, som betaling (uden at veksle) i
f.eks. Italien ?

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=19
Lys og lækkert indrettet autocamper - se de flotte billeder

Fra : Preben Andersen

Dato : 17-05-05 10:33

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> wrote in message
> Hej !
>
> Kan man bruge en Euro fra f.eks. Tyskland, som betaling (uden at veksle) i
> f.eks. Italien ?

Euro er Euro uanset hvor de kommer fra.

mvh
Preben

Fra : René Løweneck

Dato : 17-05-05 11:06

Hej Preben !

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Euro er Euro uanset hvor de kommer fra.

Ok, tak

Fra : phk

Dato : 19-05-05 07:50

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Euro er Euro uanset hvor de kommer fra.

Mønterne er mig bekendt lokalt præget men kan stadig bruges i de andre
lande. Måske et samleobjekt ... ? :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Jakob

Dato : 19-05-05 08:05

> Kan man bruge en Euro fra f.eks. Tyskland, som betaling (uden at veksle) i
> f.eks. Italien ?

- Det er jo det det hele går ud på...

--
Hilsen Jakob