Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Cigartænderkabel til Canon EOS 20D?
Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 16-05-05 19:37

Jeg har været på udkig efter et cigartænderkabel til Canon EOS 20D - findes
et sådant? Evt. uoriginalt?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Gertmad

Dato : 16-05-05 21:13

H.T. Ohlsen wrote:
> Jeg har været på udkig efter et cigartænderkabel til Canon EOS 20D - findes
> et sådant? Evt. uoriginalt?

Er det til at oplade batteriet? Så får du sådan et med når du køber en
oplader hos www.fotowalser.de

hilsen

Gert Hansen
www.mados.dk

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 16-05-05 23:43

On Mon, 16 May 2005 22:13:19 +0200, Gertmad wrote:

> Er det til at oplade batteriet? Så får du sådan et med når du køber en
> oplader hos www.fotowalser.de

Lige præcis. Takker!

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 17-05-05 00:28

On Mon, 16 May 2005 22:13:19 +0200, Gertmad wrote:

> Er det til at oplade batteriet? Så får du sådan et med når du køber en
> oplader hos www.fotowalser.de

Sig mig, kan man ikke betale med kreditkort hos dem? Det virker som om de
ikke kender til kreditkort?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-05-05 06:04

In article <fplcekvjyso.4c6vaqf34o05$.dlg@40tude.net>, H.T. Ohlsen wrote:

> Sig mig, kan man ikke betale med kreditkort hos dem? Det virker som om de
> ikke kender til kreditkort?

tyskland er et 3die verdensland når det kommer til plastickort.

Fra : Brian Lund

Dato : 17-05-05 13:50

> tyskland er et 3die verdensland når det kommer til plastickort.

På nogle tyske sider kan man godt betale med plastic så længe det er
indenfor landets grænser, men når det skal ud, skal man lave bankoverførsel!
Jeg har lidt svært ved at se hvorfor der er denne begrænsning... Det er bla.
det der holdt mig til technikdirekt.de da jeg købte mit kamera!

Brian

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 17-05-05 10:47

Gertmad <gert@FJERNmad.dk> wrote:

>Er det til at oplade batteriet? Så får du sådan et med når du køber en
>oplader hos www.fotowalser.de

Hos http://batterier.dk/ kan man finde følgende lader:

AV-MP511E
Som passer til Canon BP-511/512/522/535

Og det er en ladeenhed med både netadapter og cigartænderkabel.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 18-05-05 21:23

On Tue, 17 May 2005 11:47:28 +0200, Ove Kjeldgaard wrote:

> AV-MP511E
> Som passer til Canon BP-511/512/522/535

Jep, med lidt hjælp fandt jeg både batteri og lader - er bestilt og på vej.
Nu mangler jeg så bare at EOS 20D og 17-85 IS kittet kommer til Europa
igen... :-/

Med venlig hilsen

Hans-Henrik