Shout!!?
Fra : Uffe Jensen

Dato : 16-05-05 16:15

hej
jeg ledr efter en gammel sang, SHOUT.
snageren var en pige på 14, da hun indspillede den. Og det gjorde hun altså
rigtig godt.
kan nogen hjælpe mig med at finde den, jeg mener den er fra en gang i
70'erne, så høre jeg meget gerne fra dig/jer
Uffe

Fra : Morten Steen

Dato : 16-05-05 16:30

> [...]
> kan nogen hjælpe mig med at finde den, jeg mener den er fra en gang i
> 70'erne, så høre jeg meget gerne fra dig/jer

Det er jo den altid dejlige Lulu du snakker om. Hun havde et pænt hit med
den i 1964.

Morten

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-05-05 12:32

> Det er jo den altid dejlige Lulu du snakker om. Hun havde et pænt hit
> med den i 1964.

Og hun var lige med i "Helt Hysterisk", så forstår jeg bedre, hvorfor hun
ikke så så gammel ud.

Mark