Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C700 Ultra Zoom- spørgsmål vedr.Pa~
Fra : Aage

Dato : 16-05-05 09:37

Jeg har tidligere taget panorama-billeder, men kan ikke få
panorama-funktionen frem nu, er der nogen der kan give mig en vejledning til
atter at finde funktionen. Jeg har forsøgt med brugsanvisningen men uden
held.

Hilsen Aage

Fra : Henrik S.

Dato : 16-05-05 09:59

Er det ikke noget med at det kræver et Olympus memorykort - dvs.
kameraet identificerer kortet og kun har panoramafunktion på originale
kort?

mvh. H

Fra : Aage

Dato : 16-05-05 10:30

"Henrik S." <henrik_sodermanvæk@online.pol.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ikke noget med at det kræver et Olympus memorykort - dvs.
> kameraet identificerer kortet og kun har panoramafunktion på originale
> kort?
>
> mvh. H

Hej
Henrik.

Du skal have mange tak, det var lige løsningen
~ dejlig gruppe & dejlige svar.
Hilsen Aage