- Men jeg "kunne" have slettet en evt. besked (hvilket jeg self ikke har
gjort) - så et opkald til tlfsvr. beviser vel ikke at der ikke var nogen
besked.
Jeg tænkte på om Sonofon kunne genskabe alle slettede beskeder - for jeg har
slettet andre beskeder - eks. fra Konen
"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> wrote in message
news:42884725$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Problemet er at alle ovenstående beviser, jo i princippet kunne være
> slettet
>> af mig selv - så hvordan kan jeg bevise at jeg ikke har modtaget en
> besked?
>>
>> Sonofon er jo nok ikke vilde med at bevise at opkald ikke bliver sendt
>> videre....
>
> De må ikke fortælle hvilke opkald der er modtaget - men dit problem kan
> løses alligevel. Når din telefon går på telefonsvareren, vil man på din
> opkaldsspecifikation kunne se, at du har foretaget et opkald til dit
> SonoMEMO-nummer. Derfor skal du kontakte SONOFON og spørge, om du har
> ringet
> til dit SonoMEMO-nummer på den eksakte dato og gerne med et
> cirka-tidspunkt.
>
> Desværre beviser det ikke om der er lagt en besked - men man kan også se
> varigheden af opkaldet. Varer det kun to sekunder har din chef næppe lagt
> nogen besked, men varer opkaldet et par minutter må man gå ud fra, at han
> har lagt en besked.
>
> Opkaldsspecifikationen der viser hvorvidt din chef har fået fat i din
> SonoMEMO eller ej kan sendes til dig med posten. Det burde være bevis
> nok -
> hvis han altså ikke har ringet
.
>
> --
> Mvh.
> Jeppe Vestergaard, Aalborg
> Email: Jeppe at dailyrush denmark - omskriv selv.
>
>