Jeff Buckley
Fra : Allan Ploug

Dato : 31-05-01 01:19

Hej!

Efter opfordring her i gruppen, forsøgte jeg mig med www.bibliotek.dk

Grunden var, at jeg var(er) interesseret i DVD'en Jeff Buckley: "Live in
Chicago", men inden jeg brugte penge på den, ville jeg lige tjekke den ud
først.

Ingen problemer at finde den - og for den sags skyld at bestille den til
afhentning på det lokale bibliotek (Sønderborg), og der gik da heller ikke
mange dage (to, tror jeg) fær jeg modtog en seddel fra dem......hvor der
stod: "Kan IKKE skaffes."

Såh...derfor spørger jeg nu jer; er den fed nok? Og ikke mindst: Når jeg
søger på den (eks. på frontstage.com), fremkommer der to
DVD-eksemplarer.....hvad er forskellen ud over prisen???

/Allan

Fra : Mogens Lysgaard

Dato : 31-05-01 19:14

Jeg har en "Live I Chigago" (vidste ikke der var to) jeg fik fra amazon da
den udkom og den RYKKER. Alt live med Jeff er værd at få fat i. Få fat i den
hurtigst muligt. Efter min mening overgår "Live in Chigaco" MWB.

GET IT!

Mvh
Mogens