Biltur Chicago-Miami
Fra : Simon Vognsen

Dato : 15-05-05 14:13

Hej

Vi er 3 der skal afsted i sommerferien.

Er der nogen her der har kørt samme tur eller har nogle ideér til havd vi
skal se på vejen?

På forhånd tak

Simon

Fra : Jens B

Dato : 15-05-05 15:09

"Simon Vognsen" <simon@thg11.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Vi er 3 der skal afsted i sommerferien.
>
> Er der nogen her der har kørt samme tur eller har nogle ideér til havd vi
> skal se på vejen?

Fra Chicago ville jeg køre østpå til Niagara Falls.
Herefter sydpa, evt. gennem New York (men når i har været i Chicago, ved jeg
ikke om i også vil til New York).
Videre til Washington D.C., herfra kunne i så køre af Blue Ridge Parkway til
Smokey Mountains, og så videre mod Florida. I Florida ville jeg fortsætte
hele vejen ned til Key West.

Hvornår skal i afsted? Hvem er de 3 (voksne + barn? alder? interesser?)

Hvis i kan lide biler, og det kan passe med datoen, så kunne man også lægge
turen forbi Louisville - Kentucky, hvor der den 4. - 7. august holdes Street
Rod Nationals. Jeg var der sidste år, og der deltog 11.500 Street Rods. En
kæmpe oplevelse, også selvom man ikke er 100% bil-nørd.
http://www.nsra-usa.com/annual.htm

Jens