Lej en autocamper billigt.
Fra : outdoor

Dato : 14-05-05 18:22

Vil du/i leje en en autocamper til jeres ferie så kig på denne side..

www.123hjemmeside.dk/outdoor

Der er fotos både udvendigt samt indvendigt...

Mvh Søren

http://www.kandu.dk/

Fra : Sten Bo

Dato : 15-05-05 10:01

"outdoor" <outdoor.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> www.123hjemmeside.dk/outdoor
>
> Der er fotos både udvendigt samt indvendigt...

ØV
Spam - Nu igen fra outdoor ;-( Det her er en debatgr og Søren ved udmæket
at fritid.camping ikke er til salg reklamer og slet ikke fra firmaer, (men
gerne debat og anbefalinger fra private der har prøvet et eller andet.

Her er linket til formålet med gr.
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping

Private kan sælge i gr. dk.marked.privat.camping

Hvis det ikke bliver forsvaret og overholdt drukner vi i spam. Så for
7tusinde småjævle - jeg syntes det er for dumt frækt når man ved det og er
blevet gjort opmæksom forholdet på flere gange tidligere.

Jeg håber at alle boykotter et firma der ikke kan finde ud af det her.
Hvilke andre ting har de heller ikke styr på?
Buuu