Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony Cyber-shot DSC-P200
Fra : Anders Bomholt

Dato : 14-05-05 08:39

Hej alle sammen

jeg har haft kikket på nogle forskellige kamera hvor en af de viktiste ting
var hastigheden. jeg er endt ved Sony Cyber-shot DSC-P200 men hvad med optik
og alt det jeg ikke ved noget om. er der et bedre kamera til bedre
penge?????

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-05-05 10:50

In article <4285ab13$0$63692$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Anders Bomholt wrote:
> [...]
> var hastigheden. jeg er endt ved Sony Cyber-shot DSC-P200 men hvad med optik
> og alt det jeg ikke ved noget om. er der et bedre kamera til bedre

Legede Sony W7 i butikken (Sct. Pauls foto) da jeg ledte efter lommekamera.
Det er lige en tand større end det Ixus 700 jeg købte, men det var meget
hurtigt til at fokusere, samt blive klar og tage nye billeder. Det er det
hurtigste jeg har haft fat i. Det har samme sensor som de andre 7 mpix,
da det vis kun er Sony der laver denne størrelse sensor endnu. Deres optik
plejer at være rimelig.

Sony W7 og ligeledes P-200 er noget større end de andre, så hvis du
kan leve med det er det vist et rimeligt køb.

Casio EX-Z50/EX-Z55/EX-Z750 går også for at have fornuftig kvalitet og
været ret hurtige. Og så er de fornuftige små.

Hvorfor valgte jeg IXUS 700 ? Det betød lidt det var Canon, men det var
mindre end Sony W7 som også var lækkert, men for tykt, størrelsen på
P-200 var heller ikke interessant, og det skulle optisk være ringere end
den lidt større W7. Casio har ligesom Sony W7 også en skærm der dækker
snart hele bagsiden, det gør det for sårbart til lommen, hvor mit ixus
700 skal leve sit liv. IXUS 30/40/50 var elimineret grundet billed-
kvalitet, selvom størrelsen er perfekt.

Fra : proms

Dato : 14-05-05 19:41

DSC-P200 er et kanon kamera til 2700,-
Er ejer af et selv.....

Se på testsiden fra Akamera.

http://akamera.dk/art.php?artikkelid=12844
http://akamera.dk/art.php?artikkelid=11645

Fra : Anders Bomholt

Dato : 16-05-05 17:37

Tak skal i have for hjælpen hvis der er flere om ved noget så skriv