kirkebog på internettet
Fra : Roald Simmonsen

Dato : 13-05-05 09:14

jeg har før fundet Kirkebogen for Voer sogn (Dronninglund) på nettet, men
hvor ?

Fra : Norma Nielsen

Dato : 13-05-05 12:14

Kan det være dette link? http://www.haunstrup.dk/feldborg/genealogi/opslag/
mvh Norma

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 13-05-05 18:39

Roald Simmonsen wrote:
> jeg har før fundet Kirkebogen for Voer sogn (Dronninglund) på nettet,
> men hvor ?

Det ser ikke umiddelbart ud til at der "er noget".
Måske kan du få andre ideer til Voer sogn her?
http://www.dis-danmark.dk/amt-herred-sogn/prod/sogne/sogn.php?amt=Hjørring&herred=Dronninglund&sogn=Voer&kirkebillede=40&sogne_traef=191&kommunekode=807&kommune=Dronninglund&sogneid=2092&language=da#DIGITALE_KILDER

Voer sogn, Randers er tilgængelig på AO
--
Hilsen Jeannie Kristensen
Min slægt: http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/

Fra : Lone & Max Hansen

Dato : 27-05-05 20:56

Hej

Hvis du ikke allerede har fundet siden, kan det så være dennne:
http://users.cybercity.dk/~bbb31124/

Hilsen Lone Hansen