Band med Røvballe-musik søges !
Fra : :-\) Carsten

Dato : 13-05-05 09:01

Hej!

Jeg skal lave en fest
Lørdag den 8. oktober 2005 - aften
(2630 Taastrup)

Vi søger et band som kan spille og synge numre som ALLE
kan lide og synge med på og danse til...
Bamses Venner-musik, lidt Melodi-Grand-Prix, Kim Larsen osv osv.

Mange hilsner fra
Carsten
mobil: 26 55 15 80
cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 13-05-05 13:55

" Carsten" <cjt@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Vi søger et band som kan spille og synge numre som ALLE kan lide og synge
> med på og danse til...
Bamses Venner-musik, lidt Melodi-Grand-Prix, Kim Larsen osv osv.

Jamen, det ved Åge da...........

Fra : Andreas Lundsfryd Je~

Dato : 13-05-05 14:01

> Vi søger et band som kan spille og synge numre som ALLE
> kan lide og synge med på og danse til...
> Bamses Venner-musik, lidt Melodi-Grand-Prix, Kim Larsen osv osv.

Det er absolut ikke ALLE, der kan lide den musik du nævner....

Mvh
Andreas.

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 14-05-05 16:13

On Fri, 13 May 2005 15:01:24 +0200, "Andreas Lundsfryd Jensen"
<andreas@elvis.dk> wrote:

>Det er absolut ikke ALLE, der kan lide den musik du nævner....

Folk der ikke kan lide Kim Larsen burde alligevel bare dø...

--
Med venlig hilsen / Best regards
Daniel Stjernholm Andersen

Fra : Andreas Lundsfryd Je~

Dato : 14-05-05 18:40

> Folk der ikke kan lide Kim Larsen burde alligevel bare dø...

Hvad er nu det for noget vrøvl?

Det er sådan set lige meget hvem der kan lide hvad og hvorfor. Jeg skriver
blot at det ikke er alle, der kan lide det nævnte musik, og det kan du vel
ikke benægte?

Nu ved jeg ikke hvad det er for et arrangement musikken skal bruges til. Men
hvis det er bare lidt blandet publikum er det helt sikkert, at det ikke er
alle tilstedeværende, der synes Bamses Venner er fed musik.

Mvh
Andreas.

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 15-05-05 03:21

On Sat, 14 May 2005 19:40:16 +0200, "Andreas Lundsfryd Jensen"
<andreas@elvis.dk> wrote:

>Det er sådan set lige meget hvem der kan lide hvad og hvorfor.

Nu KUNNE du jo betragte mig indlæg som et (utidigt) forsøg på at være
lidt morsom, fremfor alt muligt andet

Fra : Andreas Lundsfryd Je~

Dato : 15-05-05 05:47

> Nu KUNNE du jo betragte mig indlæg som et (utidigt) forsøg på at være
> lidt morsom, fremfor alt muligt andet

Ok. Det vil jeg så gøre

Mvh
Andreas.

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 14-05-05 13:31

Carsten wrote:
> Vi søger et band som kan spille og synge numre som ALLE
> kan lide og synge med på og danse til...
> Bamses Venner-musik, lidt Melodi-Grand-Prix, Kim Larsen osv osv.

Hvad med Clark og de Kent'e? http://www.clarkkent.dk/
De er gode - rigtigt gode. Dygtige musikere med et forrygende sceneshow
God blandet musik, lidt for enhver smag

Ellers kan du finde andre sjællandske musikere her
www.levendemusik.dk

Eller her
www.musiklinien.dk

Eller fynske musikere her
www.musikfyn.dk

/ Flying Hotdogs

Fra : Johnny Bonde

Dato : 17-05-05 22:56

Hejsa Carsten

jeg kan snildt booke dig et band, da vi har en del gode bands i stalden
du skal nok regne med at slippe en 10-14.000 incl kørsel og prov..

ring til mig så fikser vi det - 86826698

mvh Johnny Bonde www.festmusikbooking.dk

Fra : :-\) Carsten

Dato : 18-05-05 08:12

Søger mere et amatørband som viol spille for omkirng 5-6000 kr.

--
Mange hilsner fra
Carsten

Fra : Johnny Bonde