The Big red one
Fra : Michael Westi

Dato : 05-05-05 02:42

The Big red one = Den Barske elite.
Vil bare lige slå et slag for denne film.
Er just udkommet i en 2 disk version (149,-) med ca. 50 min. mere end den
oprindelige udgave.
En IMO ret overset krigsfilm, som jeg så da den kom frem for 25 år siden,
men den holder stadig.
Lee Marvin spiller fremragende i den.
(og Luke Skywalker er også med)

Så hvis man ikke har set den, er det bare med at komme i gang

--
Mvh Michael
"Death is just natures way of

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 05-05-05 08:38

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in

> En IMO ret overset krigsfilm, som jeg så da den kom frem for 25 år
> siden, men den holder stadig.

Den må jeg have :) Jeg så den første gang da jeg gik
på ungdomsklub som 11-12-årig og fik lov at være med
mens de "store" så film. Far satan hvor jeg syntes den
var barsk. Jeg har stort set aldrig mødt nogen der har
set filmen. Men måske er det fordi jeg altid har haft
refereret til den under den engelske titel.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Per

Dato : 05-05-05 23:38

Detaljer for udgivelsen: http://dvdtown.dk/editorread.asp?id=1309&listing=0

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 06-05-05 14:13

Kvickly reklamerede faktisk for den sidste weekend i deres ugeavis til kun
99 kr. men da jeg kom i den lokale butik i mandags d. 2. maj var der ingen
tilbage. Har nu købt den i TP til 149 kr.

mvh
Jørgen