adgangskode
Fra : Peder Laursen

Dato : 13-05-05 08:05

Kære gruppe

Jeg har lavet en webside for min andelsboligforening ved hjælp af
FrontPage 2003 og en server med udvidelser. Når man åbner
websiden (index-siden), skal man blot klikke på en startknap og
man kommer ind på hele siden.

Nu har bestyrelsen bedt mig om at ændre startknappen til en
adgangskode, så kun medlemmer der kender koden kan komme ind på
siden (ikke for at redigere, men læse). Det er ikke lykkes mig at
finde ud af hvordan.

Kan nogen hjælpe mig?

/Peder

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 13-05-05 10:24

> [...]
> adgangskode, så kun medlemmer der kender koden kan komme ind på
> siden (ikke for at redigere, men læse). Det er ikke lykkes mig at

På denne side her: http://www.pagetutor.com/keeper/
finder du et godt adgangskode program.

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 14-05-05 06:46

Du kan også prøve at se denne site:
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/pass.asp
Måske det er hvad du har brug for

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 15-05-05 07:28

> [...]
> adgangskode, så kun medlemmer der kender koden kan komme ind på
> siden (ikke for at redigere, men læse). Det er ikke lykkes mig at

Hej Peder
Når nogen prøver at hjælpe dig, uanset om du kan bruge tipset eller
ej, det mindste du kan gøre er at reagere på en eller anden måde.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 15-05-05 07:38

Jørgen Graae Jensen skrev:

> Hej Peder
> Når nogen prøver at hjælpe dig, uanset om du kan bruge tipset eller
> ej, det mindste du kan gøre er at reagere på en eller anden måde.

Kunne jo være fordi Peder var forhindret af en
eller anden grund. Pinseferie f.eks.

--
Lars Fragstrup

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 22-05-05 07:07

> Kunne jo være fordi Peder var forhindret af en
> eller anden grund. Pinseferie f.eks.

á propos - dit argument " forhindret af en eller anden grund" kan det
stadigvæk undre mig, at man ikke reflekterer på en henvendelse, når man
beder om hjælp.

At man så ikke kan / vil bruge hjælpen er en anden sag.