boligpension
Fra : Anja Nesgaard Dal

Dato : 07-05-05 06:23

Jeg har skrevet under på at ville købe en andel i et boligpensionsprojekt,
men har desværre fået lidt kolde fødder da aktørerne virker useriøse.
Sælgeren Har haft ringet til mig 5 gange efter jeg har skrevet aftalen under
for at sige andelen snart var klar til mig .
Der er gået 5 måneder siden jeg underskrev, men på den kopi jeg har fået af
aftalen er datoen for underskriften for nylig , ja faktisk samme dag som de
afholdt generalforsamling . Jeg var mundtligt blevet at lovet at komme med
til denne generalforsamling , men dette blev forhalet og samtidig får jeg
ikke afkast .
Aftalen blev underskrevet med vitterlighed og 1 stempel for
2.gyldighedsvidne ,og så vidt jeg ved må kun advokater nøjes med 1
gyldighedsvidne, så har jeg en god ret til at kunne undlade at betale .
Boligpension A/S vil have jeg skal betale enten 35000kr. for andelen eller
15000 kr. for markedsomkostninger .
Jeg har ikke set det nye årsregnskab og hørt beretningen fra formanden , så
jeg ved ikke rigtig hvad jeg går ind til .
Håber der er nogle der kan hjælpe.
Med venlig hilsen
Kent Bonde

Fra : Jens Knudsen

Dato : 07-05-05 09:05

"Anja Nesgaard Dal" <anjapanja@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så
> jeg ved ikke rigtig hvad jeg går ind til .

Hvem af dem har du talt med ?

Direktør
Lars Vendelbo
telefon: +45 70 26 26 60 e-mail: lv@boligpension.dk
Konsulent
Jan Andersen
mobil: +45 40 83 44 54 e-mail: ja@boligpension.dk
Salgschef
Børge Bang
mobil: +45 40 91 08 04
vh JK

Fra : Anja Nesgaard Dal

Dato : 07-05-05 15:07

jeg har talt med en ekstern sælger ved navn Nicolai Christensen
og så har jeg talt med Niels Junker

Fra : Peter

Dato : 18-05-05 00:24

> jeg har talt med en ekstern sælger ved navn Nicolai Christensen
> og så har jeg talt med Niels Junker
> med venlig hilsen Kent Bonde

Uhj - hvis det er Nordens A/S så er du havnet i kløerne på en mand der har
tendens til at hans selskaber går konkurs.