Palit Daytona GeForce2 Pro fra CompuMail
Fra : Michael David Peders~

Dato : 30-05-01 21:20

Hej.
Jeg har bestilt dette kort og fik pakken med posten her til aften. Men til
min store undren har CompuMail sendt en pakke som angiveligt skilter med et
MX kort, og ikke et PRO som jeg jo havde bestilt. Derimod er der sat et
klistermærke på pakken, hvor der står "GeForce2 Pro 32 MB DDR".
Jeg frygter nu at jeg er blevet snydt, og vil ikke bryde indpakningen og
installere kortet hvis ikke det er den rigtige udgave. Er der nogen måde at
se, hvorvidt kortet er et MX eller PRO uden at installere det? Det eneste
jeg kan se er, at der sidder en ventilator på kortet. Der følger kun en
driver cd, og ingen manual af nogen art.
Alt dette forekommer mig meget suspekt og uproffessionelt, og jeg vil sætte
pris på alle kommentarer i måtte have.

På forhånd tak -
Michael D Pedersen
kam1869@vip.cybercity.dk

Fra : Morpheous

Dato : 30-05-01 22:37

Kan der ikke aflæses noget fra kortet ??? fra ram eller GPU ??? .... sidder
blæseren henover GPU'en ??? for såvidt jeg ved skulle der ikke være blæser
på (men er selvfølgelig ikke sikker).

Hvad er der af indgange og udgange ???

Kenneth

Michael David Pedersen <> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9f3kpl$1jup$1@news.cybercity.dk...

Fra : Rasmus V. S. Jensen

Dato : 30-05-01 22:04

Michael David Pedersen <kam1869@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9f3kpl$1jup$1@news.cybercity.dk...
> Hej.
Hej..
>*snip* en masse bekymringer..
Jeg havde nøjagtigt samme bekymringer som du havde, mht. indpakning osv...
Så hvad gør man så?, som du sikkert ved er kortet lavet ud fra nVIDIAs
referencedesign til GF2 Pro, derfor finder du et andet kort lavet ud fra
referencedesignet og ser om diverse modstande, kapacitatorer og andet godt
sidder som på det andet kort, sammenlign evt. også med et GF2 MX. Dit kort
skulle meget gerne ligne Pro kortet, det gjorde mit i hvert fald, på trods
af indpakningen og den manglende dokumentation - men hvor meget ekstra lir
forventer du til den pris?

Mvh
Rasmus

Fra : -=Madsen=-

Dato : 31-05-01 01:34

Den er sikkert god nok, de gider vel bare ikke at lave en ny indpakning det
er set før.

Men hvis du instaleret det med standart Nvidia driver, så kan du vel se om
det er det rigtige kort eller ej, men lad os da høre nermere om det

Fra : -=Madsen=-

Dato : 01-06-01 17:22

Hvordan køre kortet ?, Er der blæser på det ? hvis ja larmer den ?

Fra : Mikael Johannesen

Dato : 02-06-01 06:40

On Fri, 1 Jun 2001 18:22:15 +0200, "-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net>
wrote:
Vel det jeg kan få til at køre er total fedt kører 30fps hvor jeg før
fik 10fps med mit TNT2 Ultra. Der er en blæser på og den er stille.

Hilsen
Mikael Johannesen