Afholdelse af ferie omkring helligdagsperi~
Fra : Michael C. Nielsen

Dato : 08-04-05 21:48

Hvis jeg vil holde ferie i uge 28, 02.05.2005 - 08.05.2005, skulle jeg normalt
tage 5 feriedage, men kan jeg holde fri hele uge 28 mod kun at holde 4
feriedage, da torsdag den 05.05.2005 er Kristi Himmelfart?

Eksempel:
Første feriedag 02.05.2005
Sidste feriedag 06.05.2005
Antal dage 4 (her skulle normalt stå 5, men 05.05.2005 er jo en helligdag)

(Det er jo godt at kunne spare på sine feriedage)

/michael

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-04-05 00:00

"Michael C. Nielsen" <michaelcnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Antal dage 4 (her skulle normalt stå 5, men 05.05.2005 er jo en helligdag)
>
> (Det er jo godt at kunne spare på sine feriedage)

Bortset fra at uge 28 ikke falder i maj, så vil du kun afholde 4 feriedage
på ovenstående måde, da de ikke kan afholdes på en helligdag.

Kurt

Fra : Michael C. Nielsen

Dato : 09-04-05 11:30

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse

> Bortset fra at uge 28 ikke falder i maj, så vil du kun afholde 4 feriedage
> på ovenstående måde, da de ikke kan afholdes på en helligdag.

Tak skal du have. Det var også uge 18, jeg mente.

/michael