Ang: refusionsopgørelse ved hushandel
Fra : Anette&Søren

Dato : 08-04-05 19:00

Hej igen i gruppen

Jeg vil lige starte med at sige tak til ham der gav mig et godt råd (kan
ikke lige huske navnet). Ang. at man ikke må tilbageholde penge fra
refusionsopgørelsen i en hus handel.

For noget tid siden solgte jeg min lejlighed, men køber vil tilbage holde
pengene fra refusionsopgørelsen til at dække af såkalde skjulte fejl og
mangler. Jeg slæbte køber i fogeretten, hvilket var overraskene nemt. Og nu
måtte køber så punge ud. Så til andre, der har samme problem. I fogeretten
med dem. Det er ikke så svært, og man kan godt klare det uden Advokat hjælp

Med Venlig Hilsen

Søren Jensen

Fra : Jesper

Dato : 08-04-05 20:28

"Anette&Søren" <ashvidtfeldt@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen i gruppen

> Jeg vil lige starte med at sige tak til ham der gav mig et godt råd (kan
> ikke lige huske navnet). Ang. at man ikke må tilbageholde penge fra
> refusionsopgørelsen i en hus handel.

Ved ikke om det var mig, men er det ros tager jeg gerne imod Jeg skrev i
hvert i en tråd der blev henvist til.... anyway, godt i har fået løst
problemet.

---
Jesper - ejendomsmægler, valuar