Fradrag i forbindelse med firmabetalt mobi~
Fra : Kostas

Dato : 29-03-05 09:50

Jeg er blevet tilbudt en mobiltelefon via job. Den må jeg godt bruge privat
og bliver så beskattet af kr. 250,- om måneden.

Så har jeg hørt en masse forskelligt om at jeg så kan modregne mine egne
telefonregninger osv men jeg kan ikke lige finde noget konkret om det.

Jeg har jo både fastnet og mobil som løber op i omkring 6.000 om året.

mvh

Kostas

Fra : Lars Knudsen

Dato : 29-03-05 10:29

Hej,

On 29 Mar 2005 08:49:50 GMT, Kostas <email@@kostas.dk> wrote:

> [...]
>telefonregninger osv men jeg kan ikke lige finde noget konkret om det.
>
>Jeg har jo både fastnet og mobil som løber op i omkring 6.000 om året.

Ja, du kan trække det fra, dog ikke mere end det beløb du bliver
beskattet med. Du skal selvfølgelig gemme regninger mm som
dokumentation.

** Lars

Fra : Kostas

Dato : 29-03-05 12:01

Lars Knudsen <larsxyz@landligtabc.dk> wrote in

> [...]
>

> Ja, du kan trække det fra, dog ikke mere end det beløb du bliver
> beskattet med. Du skal selvfølgelig gemme regninger mm som

Lækkert. Tak for hjælpen.

mvh

Kostas

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 29-03-05 11:25

"Kostas" <email@@kostas.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefonregninger osv men jeg kan ikke lige finde noget konkret om det.
>
> Jeg har jo både fastnet og mobil som løber op i omkring 6.000 om året.

Told og skats hjemmeside
http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=133134

mvh
Bendt