Opbevaring af personlige oplysninger hos f~
Fra : jesper Staun Hansen

Dato : 20-03-05 13:56

Er nedenstående lovligt fra firma'ets side ?

--------

hej alle

Er det korrekt? Hvem kender til jura her?

MKH
Jens

Fra : Jørgen Kristensen

Dato : 20-03-05 22:28

jesper Staun Hansen skrev:
> [...]
>
> --------
>

> hej alle
>
> Er det korrekt? Hvem kender til jura her?

Jeg har for flere måneder siden hentet "Persondataloven"
på det lokale bibliotek, hæftet er udgivet af Datatilsynet.

Hæftet er udgivet i juli 2000 og har ISBN nr. 87-601-8839-1

Jeg har et lille spørgsmål - er det nyeste udgave af "Persondataloven"

Mvh. Jørgen

Fra : Jørgen Kristensen

Dato : 20-03-05 22:55

Jørgen Kristensen skrev:

> [...]
>
> Hæftet er udgivet i juli 2000 og har ISBN nr. 87-601-8839-1
>
> Jeg har et lille spørgsmål - er det nyeste udgave af "Persondataloven"

Hej igen

Jeg har selv fundet svaret: klik med højre museknap på linket nedenfor
så kan du hente den samme hæfte (nyeste udgave) via internet -
god læsning:
http://www.datatilsynet.dk/publikationer/pjece/datatilsynet.pdf

Mvh. Jørgen