Fortrydelsesret ved kontrakt
Fra : Spinner

Dato : 15-03-05 09:56

Min søster har skrevet under på en kontrakt vedr. et
lejlighedskomplet/investeringsmulighed, men har dagen efter fortrudt.

Hvordan står hun nu rent lovmæssigt. Jeg vil blive glad hvis I kunne
fortælle mig hvilken fremgangsmåde hun skal benytte, i tilfælge af at hun
har mulighed for at komme ud af kontrakten,

venligst,

Spinner

Fra : Henning

Dato : 15-03-05 16:11

On Tue, 15 Mar 2005 09:56:21 +0100, "Spinner" <Spinner@sol.dk> wrote:

>Min søster har skrevet under på en kontrakt vedr. et
>lejlighedskomplet/investeringsmulighed, men har dagen efter fortrudt.
>
>Hvordan står hun nu rent lovmæssigt. Jeg vil blive glad hvis I kunne

Det fremgår helt sikkert af kontrakten. Lovmæssigt har du ikke
retur/fortrydelsesret.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jonathan Stein

Dato : 16-03-05 15:11

Spinner wrote:

> Min søster har skrevet under på en kontrakt vedr. et
> lejlighedskomplet/investeringsmulighed, men har dagen efter fortrudt.

Kig en gang på Lov om visse forbrugeraftaler
(http://www.retsinfo.dk/_LINK_0/0&ACCN/A20040045130)

Det er bl.a. vigtigt hvordan aftalen er indgået.

M.v.h.

Jonathan

--
Nye produktpakker med mere diskplads, flere postkasser
mere trafik og flere domæner på samme hotel.